Naar mijn idee moet je dan in de appstore inloggen met de account waarmee je lion gekocht hebt. Die downloaden en een bootable usb maken waarmee je lion kunt installeren. Zie hier voor uitleg: http://www.techrepublic.c...able-usb-to-install-os-x/
Hopelijk heb je hier iets aan
Hopelijk heb je hier iets aan
Ik heb Lion niet gekocht, dit is een tweedehands computer.
Bel apple om Lion te kopen. Ze geven je dan een code waarmee je 't in de app store kunt aanschaffen en daarna werkt de installatie weer gewoon.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
PM ff. Ik heb een Lion installatiebestand nog liggen. Online zijn er veel tutorials over het maken van een installatieschijf op USB-stick.
al eens opgestart met 'cmd' en 'R' toetsen ingedrukt tijdens de gong?
OS X 10.7.x Lion installeert standaard een recovery partitie mee waarmee een herinstallatie gestart kan worden.
<edit>
Eventueel opstarten met de 'Alt' toets ingedrukt.
Dit resulteert een boot option menu waar eventueel ook de recovery partitie gekozen kan worden.
OS X 10.7.x Lion installeert standaard een recovery partitie mee waarmee een herinstallatie gestart kan worden.
<edit>
Eventueel opstarten met de 'Alt' toets ingedrukt.
Dit resulteert een boot option menu waar eventueel ook de recovery partitie gekozen kan worden.
[ Voor 30% gewijzigd door vaganza87 op 24-09-2013 11:46 . Reden: aanvullende info ]
Pagina: 1