Na lang erover nagedacht te hebben toch maar besloten, deels omdat ik later dit jaar mijn eigen film wil gaan draaien en goed wil kunnen bewerken, om voor een zelfbouw PC te gaan waarin er eigenlijk geen limiet is.
Ik wil enigszins futureproof zijn mede omdat ik na het spelen bij vrienden overtuigd ben van het gamen op een PC. Met deze lijst die ik mede heb samengesteld met een vriend, op basis van een andere lijst die hier voorbij kwam en wat elementen uit de BBG juli hoop ik aardig goed te zitten.
In deze BBG zat ook bijv. de GTX770 2gb, maar aangezien de 4gb enkel €50 duurder was leek het me dat dit een aanzienlijk voordeel zou kunnen bieden. Verder zou ik zelf niet weten welk RAM nou het beste is, enkel dat dit 16gb moet zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil hier op gaan gamen, dus o.a. BF3 & 4, GTA 4 & 5 en dergelijke 'zware' games, en video's gaan bewerken in de daarvoor gemaakte programma's.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Uiteindelijk zit ik zo rond de €1500 te schommelen, ik weet nog niet of dit incl. of excl. Windows is. Die ik
overigens niet heb.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb momenteel 2 LG D2342P 23'' FHD schermen die ik wil gaan gebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb nu deze lijst samengesteld, deze hebben we o.a. ook al bij Azerty aangemaakt maar kan natuurlijk nog op bepaalde punten worden aangepast.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt, ik ben relatief nieuw tot deze industrie, ik heb wel al bijna 2 jaar een laptop met een CPU van Intel(i7) en Nvidia GeForce GPU, deze zie je dan ook terug in de lijst.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Geen
Alvast bedankt voor de feedback
Ik wil enigszins futureproof zijn mede omdat ik na het spelen bij vrienden overtuigd ben van het gamen op een PC. Met deze lijst die ik mede heb samengesteld met een vriend, op basis van een andere lijst die hier voorbij kwam en wat elementen uit de BBG juli hoop ik aardig goed te zitten.
In deze BBG zat ook bijv. de GTX770 2gb, maar aangezien de 4gb enkel €50 duurder was leek het me dat dit een aanzienlijk voordeel zou kunnen bieden. Verder zou ik zelf niet weten welk RAM nou het beste is, enkel dat dit 16gb moet zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil hier op gaan gamen, dus o.a. BF3 & 4, GTA 4 & 5 en dergelijke 'zware' games, en video's gaan bewerken in de daarvoor gemaakte programma's.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Uiteindelijk zit ik zo rond de €1500 te schommelen, ik weet nog niet of dit incl. of excl. Windows is. Die ik
overigens niet heb.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb momenteel 2 LG D2342P 23'' FHD schermen die ik wil gaan gebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb nu deze lijst samengesteld, deze hebben we o.a. ook al bij Azerty aangemaakt maar kan natuurlijk nog op bepaalde punten worden aangepast.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt, ik ben relatief nieuw tot deze industrie, ik heb wel al bijna 2 jaar een laptop met een CPU van Intel(i7) en Nvidia GeForce GPU, deze zie je dan ook terug in de lijst.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Geen
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 4770K Boxed | € 289,90 | € 289,90 |
| 1 | MSI Z87-GD65 Gaming | € 165,- | € 165,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 4GB GAMING | € 395,50 | € 395,50 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 74,85 | € 74,85 |
| 1 | Noctua NH-C14 | € 66,30 | € 66,30 |
| 1 | Corsair Air Series SP120 PWM High Performance Edition Twin Pack, 120mm | € 25,40 | € 25,40 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML16GX3M2A1600C10 | € 119,66 | € 119,66 |
| 1 | Lite-On IHOS104 (4x, SATA-150, dual-layer, Zwart, OEM) | € 34,70 | € 34,70 |
| 1 | OCZ ModXStream Pro 600W | € 55,48 | € 55,48 |
| 1 | Samsung 840 series 120GB | € 81,95 | € 81,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.308,74 | |
Alvast bedankt voor de feedback