Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Er zijn een aantal programmatjes die dit eenvoudig voor je doen, simpel in te stellen en toch legio mogelijkheden bieden:
Voor meer informatie kun je terecht bij tucows, tucows heeft een hele pagina vol met allemaal verschillende FTP-Servers.
Als je achter een proxy-server of router zit, vergeet dan niet poort 20 en 21 open te zetten. Dit zijn de poorten die standaard door een FTP-server worden gebruikt. Kies je er voor om je server op een andere poort te draaien, moet je die uiteraard open zetten.
Good Byte,
Negotiator.
- FTP Serv-U van Deerfield <li>G6 FTP Server van Gene6
Voor meer informatie kun je terecht bij tucows, tucows heeft een hele pagina vol met allemaal verschillende FTP-Servers.
Als je achter een proxy-server of router zit, vergeet dan niet poort 20 en 21 open te zetten. Dit zijn de poorten die standaard door een FTP-server worden gebruikt. Kies je er voor om je server op een andere poort te draaien, moet je die uiteraard open zetten.
Good Byte,
Negotiator.
ok thanx
Ik heb een abbo bij @home
Is de snelheid dan afhankelijk van de gebruikte prog??
Ik heb een abbo bij @home
Is de snelheid dan afhankelijk van de gebruikte prog??
ze zeggen dat je de files eerst moet uploaden naar je ftp
maar die files staan toch gewoon op je HD
of zie ik het verkeerd
maar die files staan toch gewoon op je HD
of zie ik het verkeerd
Verwijderd
Nee, de snelheid is niet afhankelijk van je prog, maar van je upstream van je provider. Meestal heb je 8 of 16 kb/s upload ( erg weinig
)
Verwijderd
G6 is erg handig ja!
Files op je FTP zetten wordt mee bedoeld dat je een map moet toevoegen ("mappen") aan je FTP server. Wordt erg duidelijk uitgelegd in G6, zo heb ik het ook geleerd. Vooral veel met rechts klikken en in je status bar lezen. Succes!
Files op je FTP zetten wordt mee bedoeld dat je een map moet toevoegen ("mappen") aan je FTP server. Wordt erg duidelijk uitgelegd in G6, zo heb ik het ook geleerd. Vooral veel met rechts klikken en in je status bar lezen. Succes!
Ze bedoelen je @home ftp.
dus ga naar ftp://members.home.nl
log in met usernaam en password.
Dat is je @home webruimte.
Die is 5 Mb groot.
Je iegen FTP kun je zo groot maken als je zelf wilt. Maar de max uitgaande snelheid is hetzelfde als die je haalt met regulier internetten, dus 16 kb/s, bestanden naar de ftp toe schrijven kan echter tot +/- 400 kb/s
dus ga naar ftp://members.home.nl
log in met usernaam en password.
Dat is je @home webruimte.
Die is 5 Mb groot.
Je iegen FTP kun je zo groot maken als je zelf wilt. Maar de max uitgaande snelheid is hetzelfde als die je haalt met regulier internetten, dus 16 kb/s, bestanden naar de ftp toe schrijven kan echter tot +/- 400 kb/s
Nature will strike back.....
Verwijderd
Das ook niet altijd zo, want als een @home user naar een @home user ftp'd, dan gaat het ook niet sneller dan 8-16 KB/sec omdat die ene user naar jou toe uploadOp woensdag 06 juni 2001 11:51 schreef coolgoza het volgende:
Winroute is geen FTP-server, maar een softwarematige router.Op woensdag 06 juni 2001 11:23 schreef MicroSofty het volgende:
winroute werkt ook
Dit is zo'n tipische zeg-dan-niks post
Snelheid is niet afhankelijk van het programma, maar van je internet-verbinding. Daar heb je up-stream en down-stream. Het leuke aan FTP-en vanaf een computer is dat dat wordt omgedraaid.
down-stream
Dit is hoe snel je normaal iets kan downloaden. Bedenk dat als je vanaf een andere computer naar jouw computer iets wil uploaden, dat dat vanaf jouw computer gezien downloaden is.
up-stream
Dit is hoe snel je normaal iets kan uploaden naar een andere computer. Als een ander iets vanaf jouw PC download via de FTP wil downloaden is dat vanaf jouw computer gezien uploaden.
Klein 'aandachtspuntje' is dat je normaal veel minder up-stream dan down-stream nodig hebt en dat je vaak veel minder snel kan uploaden en downloaden. Voor een ander betekend dat, dat downloaden vanaf jouw eigen FTP achter je @home verbindinkje dus nooit supersnel zal zijn.
Met de snelheid die je halen kunt bemoei ik me niet, daar zijn ze hierboven al over in discussue
Pagina: 1