Hallo allemaal,
Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen bij het vinden van een nieuwe laptop.
Ik ben zelf niet echt een kenner en ben dus best bang een miskoop te maken.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
-Ik wil mijn nieuwe laptop in eerste instantie gebruiken voor school.
Hier wil ik dan graag programma's als word, excel etc op kunnen gebruiken.
-Omdat ik de laptop veel mee zal moeten nemen, heb ik liever 1 die iig een beetje te vervoeren is. (Hoeft geen kleine laptop te zijn.)
-Ook kijk ik graag films en series. Zou ze graag in goede kwaliteit af willen spelen. (Eventueel verbonden aan mijn tv.)
-Als laatste speel ik de laatste tijd geregeld Final Fantasy A Realm Reborn. Het is geen must om dit op mijn nieuwe laptop te kunnen spelen, maar zou leuk zijn als het kon...
Wat mag je laptop gaan kosten?
-Ik heb niet zozeer een budget, maar wil zeker niet meer dan 750 euro betalen. Het liefst iets in de prijsklasse tot 600.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
-Ja, regelmatig naar school.
Zolang de laptop te vervoeren is zie ik hier genoeg mogelijkheden.
Dus niet gebonden aan kleinste model.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom
-Niet zozeer.
Ik weet niet wat de meest betrouwbare merken op het moment zijn.
Heb het liefst wel een A merk.
Ik heb zelf al een beetje rond gekeken op het forum en zag dat daar oa de Dell 15r se werd aangeboden voor iets soortgelijks.
Ik zou zelf graag met nog meer voorbeelden komen, maar dan zou ik eerlijk gezegd gewoon random laptops plaatsen.
Ik wil een ieder in ieder geval bij voorbaat vast bedanken voor de hulp.
Gr.
Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen bij het vinden van een nieuwe laptop.
Ik ben zelf niet echt een kenner en ben dus best bang een miskoop te maken.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
-Ik wil mijn nieuwe laptop in eerste instantie gebruiken voor school.
Hier wil ik dan graag programma's als word, excel etc op kunnen gebruiken.
-Omdat ik de laptop veel mee zal moeten nemen, heb ik liever 1 die iig een beetje te vervoeren is. (Hoeft geen kleine laptop te zijn.)
-Ook kijk ik graag films en series. Zou ze graag in goede kwaliteit af willen spelen. (Eventueel verbonden aan mijn tv.)
-Als laatste speel ik de laatste tijd geregeld Final Fantasy A Realm Reborn. Het is geen must om dit op mijn nieuwe laptop te kunnen spelen, maar zou leuk zijn als het kon...
Wat mag je laptop gaan kosten?
-Ik heb niet zozeer een budget, maar wil zeker niet meer dan 750 euro betalen. Het liefst iets in de prijsklasse tot 600.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
-Ja, regelmatig naar school.
Zolang de laptop te vervoeren is zie ik hier genoeg mogelijkheden.
Dus niet gebonden aan kleinste model.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom
-Niet zozeer.
Ik weet niet wat de meest betrouwbare merken op het moment zijn.
Heb het liefst wel een A merk.
Ik heb zelf al een beetje rond gekeken op het forum en zag dat daar oa de Dell 15r se werd aangeboden voor iets soortgelijks.
Ik zou zelf graag met nog meer voorbeelden komen, maar dan zou ik eerlijk gezegd gewoon random laptops plaatsen.
Ik wil een ieder in ieder geval bij voorbaat vast bedanken voor de hulp.
Gr.