Beste Tweakers,
Ik heb wat hulp nodig, ik ben namelijk op zoek naar een nieuwe laptop die geschikt is om wat zwaardere games op high resolution te spelen. Ik speel regelmatig Diablo3 en ben dus op zoek naar een laptop die deze game op de hoogste resoluties kan draaien.
Na wat zoeken ben ik gestuit op de MSI GE70 I5 3230 voor € 700. Helaas kan ik deze laptop alleen in Duitsland vinden voor deze prijs. Dus als jullie ook weten waar ik het in NL kan kopen dan hoor ik dat graag.
De laptop heeft de volgende specs:
Prozessor
Intel® Core™ i5-3230M Prozessor (Dual-Core)
2,6 GHz, mit Turbo-Boost bis zu 3,2 GHz, 3 MB Cache, 35 Watt TDP
Grafik
NVIDIA GeForce GTX 660M Grafik
mit Optimus Energiespartechnik
2048 MB VRAM
HDMI, VGA
Chipsatz
Intel® HM76 Express
Arbeitsspeicher
4 GB DDR3-1600 SO-DIMM, maximal erweiterbar auf 16 GB
2 Steckplätze gesamt, davon 1 frei
Is dit een laptop die d3 op de hoogste resoluties kan spelen en raden jullie deze aan?
Alternatieven zijn zeer welkom
Ik heb wat hulp nodig, ik ben namelijk op zoek naar een nieuwe laptop die geschikt is om wat zwaardere games op high resolution te spelen. Ik speel regelmatig Diablo3 en ben dus op zoek naar een laptop die deze game op de hoogste resoluties kan draaien.
Na wat zoeken ben ik gestuit op de MSI GE70 I5 3230 voor € 700. Helaas kan ik deze laptop alleen in Duitsland vinden voor deze prijs. Dus als jullie ook weten waar ik het in NL kan kopen dan hoor ik dat graag.
De laptop heeft de volgende specs:
Prozessor
Intel® Core™ i5-3230M Prozessor (Dual-Core)
2,6 GHz, mit Turbo-Boost bis zu 3,2 GHz, 3 MB Cache, 35 Watt TDP
Grafik
NVIDIA GeForce GTX 660M Grafik
mit Optimus Energiespartechnik
2048 MB VRAM
HDMI, VGA
Chipsatz
Intel® HM76 Express
Arbeitsspeicher
4 GB DDR3-1600 SO-DIMM, maximal erweiterbar auf 16 GB
2 Steckplätze gesamt, davon 1 frei
Is dit een laptop die d3 op de hoogste resoluties kan spelen en raden jullie deze aan?
Alternatieven zijn zeer welkom