Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

KPN Experiabox : ZTE H220N

Pagina: 1
Acties:
  • 334 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit bij een glasvezelabonnement van KPN maar nu krijg ik maar de halve rechten over mijn ZTE, KPN heeft nog een hoger account of firmware in mijn mening.

Weet iemand een trucje om hier toch in te komen?

• Skoefel
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-11 10:54
Zelf al iets gezocht op het internet?

Anyway: Installeer de Web Developper Toolkit in FireFox (http://chrispederick.com/work/web-developer/firefox/)

Zo kun je aanpassingen maken in het modem.

Verwijderd

Topicstarter
@Skoefel Ja ik heb al op het internet gekeken, ik heb Mozilla met de extentie nu geinstalleerd maar op welke manier wil je nu aanpassingen doen in die ZTE H220N?

• p.m.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-11 11:03
Ik zou zeggen: misschien moet je het gewoon niet doen.

• Delacour
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Dat kun je inderdaad vergeten bij KPN. Ik had in het verleden hetzelfde probleem, vandara dat ik toentertijd ben overgestapt naar XS4ALL.

KPN wil gewoon niet dat al hun klanten de volldige adminrechten krijgen over de routers etc. die ze bij mensen thuis plaatsen. Logisch opzich ook, stel dat de gebruiker iets verneukt dan komen ze weer bij KPN uit. Ik zou zo'n gezeik ook niet willen.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Skoefel schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 11:39:
Zelf al iets gezocht op het internet?

Anyway: Installeer de Web Developper Toolkit in FireFox (http://chrispederick.com/work/web-developer/firefox/)

Zo kun je aanpassingen maken in het modem.
Werkt niet meer op de nieuwere firmwares, helaas.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Die dingen zijn natuurlijk niet voor niets dichtgezet. Ga je ermee knoeien, dan raak je ook je ondersteuning van je ISP kwijt.

Daarbij gaan we je niet helpen met het hacken van je router/modem. Zodoende gaat je topic dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.