Bestanden van OS X exporteren naar Sony Vegas in VM

Pagina: 1
Acties:

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Hallo,
Ik heb op het moment een VM draaien in VMware, waarop ik Sony Vegas heb geïnstalleerd om video's te bewerken. Nou heb ik op mijn Macintosh HD mijn films staan, maar is er een mogelijkheid om die te exporteren naar Sony Vegas?

Alvast bedankt,

Arthur

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Ik ga er even vanuit dat je op je mac die VM hebt draaien met vmware fusion. Volgens mij is het het handigst, als je die map deelt en dan vanuit je VM connectie maakt naar deze map.

• peakrever
Het is gelukt, bedankt.
Ik heb nu nog een vraagje: Hoe zijn de gaming performance onder VMware? Ik wou namelijk Warframe en Smite spelen. Is dat goed te doen, of moet ik echt bootcampen om dit te willen?

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:59
Games draaien een stuk slechter onder VMware, je kan rekenen op een kwart ofzo if you're lucky van je normale performance onder Windows.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-10 20:59
Browser games zoals Battlefield Heroes draaien wel goed onder VMware/Parallels. Maar als je echte games wilt spelen waarvoor sowieso een installatie nodig is moet je deze zeker onder bootcamp draaien.

• peakrever
Maar Smite en Warframe zouden dus wel laggen? En hoeveel GB kost een ISO om op een USB stick te zetten en dan te gaan booglampen? Zou 8GB genoeg zijn?

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:14
Met de nieuwste parallels zou je de meeste games in Direct X 9 en 10 goed moeten kunnen draaien. Parallels 9 heeft daar nu ondersteuning voor (en 7 en 8 ook specifiek voor gaming gekregen) zodat je niet per sé steeds opnieuw hoeft op te starten om wat games te draaien. Performance varieert heel erg per game.

Je zou parallels veertien dagen gratis kunnen proberen op de parallels website.
Pagina: 1