Rechter beeldscherm zit aan de linker kant van het scherm.
Deze heb ik een paar dagen geleden geopend, ik dacht dat het aan de kabel zou liggen en moest dus even een nieuwe kopen.
Ik heb nog geen tijd gehad om dat te doen maar met nieuwe bevindingen denk ik dat het daar ook niet aan ligt. omdat:
1. Ik heb nu ook last van "fracticals" als ik het goed heb.
2. Wanneer mijn beeldscherm helemaal op zwart gaat/gestreept met allemaal kleuren komt hij soms na een tijdje terug en krijg ik direct de melding: amd drivers has stopped working.
3. Wanneer punt 2 gebeurd kan ik vaak ook geen toetsenbord gebruiken: ik heb CM Crossfire TK met de lampjes en wanneer ik dat wil veranderen gebeurd er op dat moment helemaal niets.
Ik heb er nu bijna altijd last van, de hd6950 van club3d word niet erg warm, 50 graden ongv tijdens een spelletje. Ik kan dus eigenlijk niet eens meer mijn mail fatsoenlijk bekijken.
Ook verschuift het steeds dus dat de "vlakken" worden omgedraait. Ik hoop dat de foto's duidelijk zijn.
Jammer genoeg heb ik geen tweede videokaart hier liggen dus kan ik ook niet zomaar testen als het aan de videokaart ligt.
De hele setup is nu denk ik alweer 3 jaar oud, ik heb het net gekocht nadat de ivfy brigde goed was aangekondigd.
De foto's:
http://tinypic.com/2mplwzeh
EDIT zie dat ik bij sommige foto's er wel erg charmant op sta.