Audi: Vorsprung durch Technik
Op woensdag 06 juni 2001 00:44 schreef MREn het volgende:
flauwe reactie: probeer het eens hier.
Das een erg goeie.
/ontopic
Ik houdt me er persoonlijk nie mee bezig. Maar ik vindt dat soort dingen wel interessant. Als er iemand links heeft mbt voodooo, dan zou ik die wel erg op prijs stellen.
btw. Op Discovery zijn er ook wel erg goeie documentaires over Voodoo, alleen worden deze nie zovaak uitgezonden
Ik denk dat hij de 3Dfx Voodoo kaart bedoelt.
[edit]
oeps. sorry verkeerde forum...
[edit]
LOp woensdag 06 juni 2001 01:21 schreef Wannapuf het volgende:
Ik denk dat hij de 3Dfx Voodoo kaart bedoelt.
[edit]
Voudoun doe je voornamelijk in je hounfour, en pas op voor de loa en baron samedi
Met een aan WAANZIN grensend optimisme
Veel wijzer ben ik er nog niet van geworden. Maar wie weet, misschien is er iemand die er wel serieus op kan en wil reageren
Audi: Vorsprung durch Technik
Wat wil je ervan weten dan? Het spreekt je aan neem ik aan. Volgens mij kom je niet veel 'Ollanders tegen die zich met voodoo bezig houden, tenzij je op Haiti bent geboren ofzo.
Voudoun, zoals het correct woord voor voodoo is het afrikaanse woord voor 'spirit' aanbidding van natuurlijk spirits, is in het hedendaagse voudoun geloof verenigd met katholieke overtuigingen. De Loa "spirits" die worden aangehangen zijn combi van katholieke heilige en locale natuur spirits.
Iedere hougan (manlijke priester) of mambo (vrouwlijke priesteress) bezeerd de Loa in hun houfour (temple)
Wat wil je nog meer weten
Iedere hougan (manlijke priester) of mambo (vrouwlijke priesteress) bezeerd de Loa in hun houfour (temple)
Wat wil je nog meer weten
Met een aan WAANZIN grensend optimisme
Hmmz, als je iets wilt zoeken gebruik dan een zoekmachine. Http://www.google.com
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()