Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop rond €600 met goede accuduur

Pagina: 1
Acties:

• Menn_o
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-04-2024
Hallo,

Mijn huidige Samsung laptop is kapot aan het gaan, ik zoek een nieuwe. Hij is voor thuisgebruik op de bank, bedoeld om te browsen en hooguit foto's te kijken. geen gamen of zware toepassingen nodig. Drie belangrijkste eigenschappen:
- goede accurduur, ook nog na 1 jaar. Mijn huidige doet het max 1,5 uur, ik wil het liefst >6 uur kunnen browsen oid.
- goed scherm. Huidige heeft teveel kleurafval bij schuin inkijken en verticaal is het helemaal dramatisch. Liefst ook meer als 768 pixels hoog. 900 pixels zou mooi zijn. Scherm liefst 14-15 inch.
- snelle opstarttijd. De huidige heeft minuten nodig om uit slaap te komen en weer aanspreekbaar te zijn.

Is dit te vinden rond de €600?

Bedankt!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:35
Is een tablet geen optie voor je? Die hebben vrijwel altijd een beter scherm dan de laptops in dit segment, houden het lang vol op een accu en zijn zo paraat. Alleen hebben ze geen 14-15" formaat. Tot €600 een laptop vinden die meer dan 768p heeft en ook nog een lange accuduur is heel lastig (misschien wel onmogelijk), tenzij je natuurlijk 2e hands gaat kijken.

[ Voor 6% gewijzigd door lucash op 14-09-2013 01:19 ]

• Menn_o
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-04-2024
Ik heb al een tablet, naar volle tevredenheid, maar moet zo nu en dan ook remote inloggen op mijn werk en wil gewoon files op kunnen slaan en een fysiek toetsenbord zoals ik met pc gewend ben.

Verwijderd

Voor €600 heb je een laptop met 1080p scherm en een accuduur van 3 uur. Of je moet naar de 2e-hands markt gaan, ik heb een tijdje geleden een latitude E6520 met 1080p scherm en 9-cel accu van marktplaats opgepikt.

Voor ongeveer €700 heb je ook een latitude 15 met 1080p scherm en HD 8850m. Dat is een rebrand van de inspiron 15R met iets andere componenten (gigabit ethernet, vga, 1080p scherm en een snellere CPU). Op de inspiron 15R kan je volgens notebookcheck 7½ uur surfen.