Decoder - Cartoon Network / TV-kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

• ZOMERZON
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-03 11:45

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Topicstarter
Goed jongens,

Even een inleiding hier :

--------------------------------------------
Kabelaar UPC en Cartoon Network hebben een overeenkomst gesloten voor de doorgifte van het programma van Cartoon Network via een digitaal programmapakket. Daarmee verdwijnt de reclameverkoop voor de zender.

Met andere potentiële kabelpartners worden momenteel gesprekken gevoerd. Dit besluit is in lijn met het beleid van Turner Broadcasting om de programmas van Cartoon Network in Europa via digitale betaaltelevisiekanalen aan te bieden en de migratie te ondersteunen van analoge naar digitale televisie.

Het Amsterdamse kantoor van Turner (waar ook CNN en Turner Classic Movies zijn gehuisvest) wordt wellicht gesloten. Een deel van het personeel is al ander werk aangeboden binnen Turner, aldus Villamedia.

De verwachting is dat Cartoon Network in Nederland vanaf de herfst via digitale betaaltelevisie zal worden aangeboden.
--------------------------------------------
(bericht is te lezen op fokzine)

Jullie zien dus dat Cartoon Network gaat verdwijnen achter een doosje.... en dat is ZWAAR %#@^#@^@!^ !!!!!!!

Ik zit eraan te denken om een tv-kaart te kopen voor mijn asus v7700 Geforce 2 GTS , maar welke is GOED en welke ondersteunt ook de software die het mogelijk maakt om bijv. Canal+ te ontvangen ??

Denk namelijk dat als je CAnal+ kan ontvangen, dat je dan ook wel cartoon network kan ontvangen.......toch ?? of heb ik dat verkeerd ?

Dus kom maar op jongens...... ik wil DBZ EN DEXTER BLIJVEN ZIEN !!!!!!!!!!!!!!!! OOK NA DE HERFST :) :) :)

• ZOMERZON

ZOMERZON

Topicstarter
Niemand die hierover wil praten ?

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Een tv-kaart voor je asus v7700....... dat werkt niet :) Je moet gewoon de tv-kaart apart in een pci slot zetten. en dan kan je overal wel dat soort software downloaden

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Yes eindelijk dat tering DBZ achter de decoder!!!

ESSENT, ik smeek u op mijn knieen: NAAI DIE BELLABBERDE ZENDER ACHTER DE DECODER.

Sorry dat het een heel klein beetje offtopic is.

• HitmanWVU
  • Laatst online: 04-08-2025
Op woensdag 06 juni 2001 22:55 schreef fredkroket het volgende:

ESSENT, ik smeek u op mijn knieen: NAAI DIE BELLABBERDE ZENDER ACHTER DE DECODER.

Godse bilnaatacrobaat

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:59
Op woensdag 06 juni 2001 22:55 schreef fredkroket het volgende:

Amen! (wel jammer van Johnny Bravo dan.. :'( )

• Rempage0611
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09-2025

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

:) fredkroket :)

DBZ zuigt grote tijd.

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
oke DBZ boeit me ook geen reet dat dat weg gaat, maar er komen ook coole cartoon op hoor zoals Cow&Chicken en I M Weazel, dit vind ik echt briljante filmpjes.....

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Volgens mij zijn er alleen wel problemen met het ontvangen van het geluid via de TV kaart

Beeld lukt wel met de diverse progjes, maar het ontvangen cq. decoderen van het geluid niet...
Anyway, isse dit niet illegaal? ;)

• ZOMERZON

ZOMERZON

Topicstarter
Dit is niet illegaal..... vind ik :)

gewoon beetje praten over tv-kaarten.

• fredkroket
  • Niet online
:) Rempage0611 :) Eindelijk medestanders....

Ik krijg dat aan mijn broertje niet uitgelegd...

Die schiet me meteen neer met termen als; Krillin, ...., ....

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 17:40
het grote nadeel is dat een hoop mensen dan toch wel een decoder gaan aanschaffen (waarschijnlijk als je klein grut hebt rondlopen, ben je heel blij dat je 's zondags kunt uitslapen, omdat er CartNetw. is.)
wat ik me afvraag is of dat dan in een pakket zit met allerlei andere zenders en hoeveel het gaat kosten.
Als dat bijv 1 a 2 gulden / maand is , zal ik d'r niet zo'n problemen mee hebben, maar als 't in de buurt ligt van een Canal+ abonnement, dan ben ik er zwaar voor om masaal die codering te gaan kraken.
Dus heeft iemand een idee wat het dan gaat kosten?

aanvulling:
uiteraard mag het feitelijke discussieren over het hoe en wat van het breken van de codering niet op tweakers

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• fredkroket
  • Niet online
Fl 500,-- zou ik een prima bedrag vinden.

Dit is natuurlijk wel een bedrag per uur >:)

• Janoz
  • Laatst online: 23-08 10:39

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Op woensdag 06 juni 2001 00:36 schreef ZOMERZON het volgende:
..............
Denk namelijk dat als je CAnal+ kan ontvangen, dat je dan ook wel cartoon network kan ontvangen.......toch ?? of heb ik dat verkeerd ?
.........
Zie je verkeerd. Canal+ is (op dit moment) alleen gescrambled. Een digitaal programma pakket is te vergelijken met een soort kabelmodem achtig apparaat. Met een simpele TV-kaart zul je waarschijnlijk niet ver komen.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

volges mij is het decoderen helemaal niet illigaal... je krijgt bijv. het C+signaal binnen, ongevraagt... en dat mag je bekijken hoe je wilt... tsja, als jij er dan toevallig een filter overheen gooit zodat het verd8 veel op het orgineel lijkt... :)

• monterey
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
er is maar 1 echte oplossing en dat is een seca digitale sat tuner die beeld en geluid geeft van een kwaliteit die zelfs de normale kabel tv in het niets doet verbleken,en heeeeel veeel kanalen kijk op de diverse sat pagina's hoe te werk te gaan en je kan overal naar kijken.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
COW and Chicken rulez!!!

Maar de amerikaanse cartoon network heeft niet zo veel herhalingen en is ongeveer 2 jaar verder(cartoon network net in nederland was..was deze amerikaans!! aangezien dat ik het afen toe kijk in canada..zie ik een reuze verschil en als ik daarvoor zou moeten betalen met wat andere goeie niet nederlandse zenders wil ik daar best wel een klein bedragje per maand voor betalen.

• ZOMERZON

ZOMERZON

Topicstarter
Op woensdag 06 juni 2001 23:19 schreef monterey het volgende:
er is maar 1 echte oplossing en dat is een seca digitale sat tuner die beeld en geluid geeft van een kwaliteit die zelfs de normale kabel tv in het niets doet verbleken,en heeeeel veeel kanalen kijk op de diverse sat pagina's hoe te werk te gaan en je kan overal naar kijken.
wat bedoel je nou..... gewoon een Schotel kopen dus ?

wat is eigenlijk HET verschil tussen gewone kabel en schotel, ik weet dat schotel meer kanalen biedt en ook betere kwaliteit levert, maar wat zijn nou bijv. de nadelen van een schotel ??

Verwijderd

volges mij is het decoderen helemaal niet illigaal... je krijgt bijv. het C+signaal binnen, ongevraagt... en dat mag je bekijken hoe je wilt... tsja, als jij er dan toevallig een filter overheen gooit zodat het verd8 veel op het orgineel lijkt...
Het is wel degelijk illegaal. Je kunt nl. nooit hard maken dat jij dit bewuste signaal 'toevallig' ontdekt en gedecodeerd hebt. Daarnaast zal de rechter er ook wel niet zo snel van te overtuigen zijn dat jij niet wist dat canal+ pay-tv was :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:12
Op donderdag 07 juni 2001 07:42 schreef ZOMERZON het volgende:

de nadelen van een schotel ??
regen ???
sneeuw ???
hagel ???

• ZOMERZON

ZOMERZON

Topicstarter
hmmmm...... oftewel..... met het weer van nu (regen) zul je niet zo snel lekker tv kunnen kijken :)

• Janoz
  • Laatst online: 23-08 10:39

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Op donderdag 07 juni 2001 08:22 schreef ZOMERZON het volgende:
hmmmm...... oftewel..... met het weer van nu (regen) zul je niet zo snel lekker tv kunnen kijken :)
Dat valt wel mee hoor (Mijn ouders hebben een schotel). Als het echt heel slecht weer is merk je het wel een beetje, maar om te zeggen dat het stoort? En trouwens.. Storing bij digitale tv zie je niet als sneeuw, maar als 'blokjes die ff blijven staan' (vergelijk een slecht gedownload mpeg filmpje)

Enkele nadelen van een schotel zijn:

Je kunt maar 1 kanaal tegelijk kijken (Tenzij je meerdere decoders hebt kun je niet op net 1 een serie kijken en op net 2 een film opnemen)
Zappen gaat langzaam. (Zal nu waarschijnlijk wel wat sneller gaan, maar dat ding wat mijn ouders hebben doet er ongeveer 1 seconde over)

Nog een voordeel:

Er zit achterop een com poort die je op een comp kunt aansluiten waardoor je zomaar allerlij extra zenders kunt ontvangen >:)

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• ZOMERZON

ZOMERZON

Topicstarter
Een shotel is dus wel aan te raden ?

• monterey
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
ja helaas maar 1 kanaal tegelijk maar verder kan ik niets verzinnen wat er tegen zou zijn
alleen als je schotel helemaal vol met sneeuw
komt te zitten dan heb je geen beeld meer maar dat is dit jaar nog maar 1 keer voor gekomen.

het is niet zo dat je ook alleen tv kanalen heb maar ook digitale radio je moet het zo zien dat alle nederlandse tv en radio kanalen er op zitten en dan een veelvoud van andere kanalen incl c+.

aan de voorkant zit er een kaart sleuf en daar kan je een kaart in steken die dan vervolgens voor heel veel kanalen kan zorgen ga voor deze info naar bv:

http://satelliet.pagina.nl/

Verwijderd

Op donderdag 07 juni 2001 10:21 schreef Janoz het volgende:
Er zit achterop een com poort die je op een comp kunt aansluiten waardoor je zomaar allerlij extra zenders kunt ontvangen >:)
:?

• ZOMERZON

ZOMERZON

Topicstarter
Het klinkt nou wel HEEEEEEEEEL aantrekkelijk :) :) :)

ga binnenkort maar even wat schoteltjes onder de loep nemen.

zijn er ook nog verschillen in merkschotels ?

• Darkvater
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Op woensdag 06 juni 2001 23:19 schreef monterey het volgende:
Maar cartoon Network op de satelliet is gecodeerd (VideoCrypt). Betaal je ervoor of kraak je hem? Hoe? >:)

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 10:46
Ehm...dit is best illegaal enzo.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.