Toon posts:

Vraag Iphone 5, 5s, 5c

Pagina: 1
Acties:
  • 355 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry als ik het niet op de juiste plek plaats, ik wist niet zo gauw waar ik het moest plaatsen. Ik wil graag een iPhone (mijn eerste) 5, 5s of 5c. Het liefst die laatste twee maar nu kan ik voor 50 euro in de maand een iphone 5 krijgen bij hi. Weet iemand hoe duur de abonnementen van die andere twee toestellen zullen zijn. Zal dit hoger worden? Anders neem ik nu gewoon de Iphone 5, ik moet eigenlijk voor november een mobiel hebben en weet niet of dan al de nieuwe iphones uit zijn.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Waarschijnlijk wordt de 5C 99 euro bijbetalen en de 5S rond de 149 bijbetalen.
De 5C zelf ik persoonlijk niet nemen (smaak) maar dan eerder de 5. Ik denk wel dat de 5 nog wat in prijs zakt gezien die dadelijk niet meer geleverd wordt.

Wil je voor 50 euro in de maand een 5S moet je sowieso bijbetalen.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-09 13:44
Je kan ook Sim Only doen.
Anders moet je 50 euro per maand betalen, en dat word ook te veel van het goede vind ik zelf.

En de 5c zou ik niet nemen, zie er zo goedkoop uit en je betaald nog steeds de hoofdprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justahuman
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:20
Normaal gesproken maken ze het huidige model (de 5) goedkoper, waarschijnlijk is de behuizing te duur om te maken, daarom is de 5c gemaakt, de voordelen van de 5c vs de 5 is dat deze wel alle LTE frequenties in Nederland ondersteund en ook een grote batterij heeft.

De 5s heeft weer een snellere CPU, en een nog wat andere gimmics zoals een co proccesor voor bewegingsdetectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

justahuman schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 19:20:
Normaal gesproken maken ze het huidige model (de 5) goedkoper, waarschijnlijk is de behuizing te duur om te maken, daarom is de 5c gemaakt, de voordelen van de 5c vs de 5 is dat deze wel alle LTE frequenties in Nederland ondersteund en ook een grote batterij heeft.

De 5s heeft weer een snellere CPU, en een nog wat andere gimmics zoals een co proccesor voor bewegingsdetectie.
Dat zou ik niet laten opwegen tegen een zo goedkoop uitziende telefoon waarvoor je nog 1200 (50*24) moet aftikken. Maar dit is natuurlijk ook smaak.
Zelf zou ik nu (over twee weken) voor de 5 gaan of anders wachten op de 5S.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justahuman
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:20
Famous schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 19:52:
[...]

Dat zou ik niet laten opwegen tegen een zo goedkoop uitziende telefoon waarvoor je nog 1200 (50*24) moet aftikken. Maar dit is natuurlijk ook smaak.
Zelf zou ik nu (over twee weken) voor de 5 gaan of anders wachten op de 5S.
of die er goedkoop uitziet is een mening, maar de 5c heeft zeker voordelen tegenover de 5, qua batterijleven, LTE support en is ook nog goedkoper. Dus als je nu voor de 5 gaat kan je net zo goed even wachten de de 5s aanschaffen.

[ Voor 7% gewijzigd door justahuman op 13-09-2013 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:54

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Voor verschillen tussen de diverse iPhones hebben we al een paar topics, dus ik stel voor dat je daar kijkt. Voor wat betreft de abonnementen: de iPhone 5s is duurder dan de 5C, dus zal het abonnement ook duurder zijn.

Aangezien 'wat moet ik kopen?' topics zonder verdere duidelijke vraagstelling (waarom twijfel je tussen A en B?) niet de bedoeling zijn, gaat dit topic dicht.

Launching containers into space

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.