Windows 8 boot niet, automatic repair

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloudwa1ker
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04-2022
Hallo,

Ik heb sinds een week een pc die ik samen met een neef gebouwd heb, hij had er al wat meer ervaring mee vandaar dat hij er bij was.

Specs:

ASrock 970 pro3 r2.0
AMD 8320 black edition
Sapphire 7850 HD OC
Corsair vergeance RAM 8gb (2x 4gb)
Corsair cx600m
Thermaltake spinq CPU Cooler
Bitfenix shinobi case
Wd red 1tb

Ik heb er Windows 8 pro op gezet maar hij is sinds gisteren aan het kloten over automatic repair. Dat werkte niet dus ik probeer via troubleshoot de avances options knop aan te klikken maar vervolgens hangt hij vast.

Ik dus een clean instal gedaan schijf weer geformatteerd en begin vrolijk weer verder met m'n pc. Zet m'n drivers erop en wat spellen en vervolgens wat leuk spelen etc...

De dag erna, vandaag dus, zet ik m aan en begin met t patchen van TERA en ondertussen snel wat Windows updates laten lopen en ik merk op dat hij vrij langzaam is en bij processen zag ik dat er 100% disk usage aan de gang was. De updates zijn klaar en ik sluit de pc af om de updates af te ronden, ik tracht hem weer aan te zetten en hij lijkt t gewoon te doen. Totdat hij opeens overspringt naar wat leek op t login scherm maar al gauw springt hij weer terug naar t boot scherm en begint weer opnieuw met de automatic repairs, ik kon nu wel naar avances options maar Kheb geen id wat ik verder zou moeten doen.

Dit is mijn probleem op dit moment, als er iets niet duidelijk is hoor ik t snel genoeg.

Help! :|