Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Monteur nodig voor upgrade van 50 naar 100 mbit? [KPN]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag,

Heeft één van jullie toevallig ervaring met het upgraden van 50 naar 100 mbit van de KPN glasvezel?

Ik heb er een week op gewacht en er is door 3 verschillende mensen beloofd dat het eergister al actief zou zijn.

Nu wordt ik vandaag gebeld om een afspraak te maken voor een monteur, omdat het schijnbaar nodig is. Die man kan pas midden oktober komen :X
Mijn vraag is; waarom? :? Ik ga er vanuit dat de genexis modem die ze vorig jaar pas hebben geplaatst voldoende capaciteit heeft om ook 100 mbit aan te kunnen?

Ik hoop dat één van jullie hier ervaring in heeft!

Groetjes, Han

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-11 17:17
Nee. Als je al glas hebt van KPN hoeft een snelheidsverhoging geen probleem te zijn, dat is slechts een kwestie van een kleine aanpassing van hun kant.

Maar probeer dat maar eens aan te kaarten via het bureaucratische geneuzel van KPN.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie BeefHazard, ik had al zo'n vermoeden. Dan is het tijd om gewoon weer te bellen en te bellen totdat er een rood vlaggetje achter mijn naam in het systeem komt tot ze er iets mee gaan doen.

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-11 12:38
belletje naar de klantenservice en 10 minuten later heb je 100 Mbit. was bij mij het geval , van 30 Mbit naar 50 Mbit.

Verwijderd

Ik gok dat er een nieuwe modem moet komen om de verhoogde snelheid te ondersteunen. Dat had ik ooit bij Ziggo wel maar het is lang geleden dat ik ADSL gebruikte en bij mij thuis is glas nog niet mogelijk.

• jopoh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-11 23:58
nee hoor op kpn wordt alleen maar zte h220 geleverd eerst die kunnen zeker tm 100mbit aan.
En de V8 die later geleverd werdt die kan ook op de 500mbit abbo van kpn.

het is puur een profiel die omgezet wordt in de adminstratie en in de appratuur kwestie van enkele momenten voor doorgevoerd is.

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-10 10:28

ZeroCode

Woopie

Paar minuten maximaal, 1 disconnect en boem 100mbit :) Ideaal!

• Skoefel
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-11 10:54
jopoh schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:56:
nee hoor op kpn wordt alleen maar zte h220 geleverd eerst die kunnen zeker tm 100mbit aan.
En de V8 die later geleverd werdt die kan ook op de 500mbit abbo van kpn.

het is puur een profiel die omgezet wordt in de adminstratie en in de appratuur kwestie van enkele momenten voor doorgevoerd is.
Niet waar, er was ook eerst een Thomson modem, deze heeft misschien wel 100mb poorten maar kan zeker die snelheid niet aan, als dit zo is KAN er een monteur komen. Je kan ook aangegeven dat je dit zelf kan en als het goed is sturen ze dan het modem op. Het kan ook zijn dat de NT te oud is en deze vervangen moet worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Skoefel op 17-09-2013 15:33 ]

• Barre73
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:04
NT te oud kan niet. Bovendien zegt de OP dat deze vorig jaar geplaatst is. Wat betreft Experiaboxen weet ik het niet maar kan me ook haast niet voorstellen. Ook vanwege het feit dat dit vorig jaar geplaatst is.

NB: Graag volgende keer even door de topics lopen om te kijken of je dit niet beter in een bestaand topic kan zetten. Dit kan prima in het KPN Glasvezel topic namelijk.

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

Pagina: 1