Beste Tweakers
Ik heb last van het volgende.
Als ik op google iets opzoek b.v. muziek, en ik klik op een link dan word ik doorgestuurd naar een willekeurige pagina.
Ik moet dan meerdere keren een pagina terug gaan en opnieuw klikken op de link voordat ik bij de echte pagina beland.
Op ik heb een hoop dingen geprobeerd zoals onderstaande
SpyHunter is aanbevolen om Google redirect te verwijderen. U moet het gebruik van de gratis versie bevestigen dat de huideige versie van de parasiet detecteert.
AVG en andere scanners vinden niks
Hitman Pro werkt niet meer sinds ik dit virus heb (kan switch to hidde error
)
Ik wil een herinstalatie voorkomen omdat ik meer dan 600000 Samples voor Ableton op de disk heb staan
en een stuk of 30 VST plugins.
Ik heb wel de cd's en licentie's om alles opnieuw te instaleren en downloaden maar het is een hel om dit opniuw te doen
Graag hulp gevraagd hoe ik nu verder moet.
Alvast bedankt voor de hulp!
Ik heb last van het volgende.
Als ik op google iets opzoek b.v. muziek, en ik klik op een link dan word ik doorgestuurd naar een willekeurige pagina.
Ik moet dan meerdere keren een pagina terug gaan en opnieuw klikken op de link voordat ik bij de echte pagina beland.
Op ik heb een hoop dingen geprobeerd zoals onderstaande
SpyHunter is aanbevolen om Google redirect te verwijderen. U moet het gebruik van de gratis versie bevestigen dat de huideige versie van de parasiet detecteert.
AVG en andere scanners vinden niks
Hitman Pro werkt niet meer sinds ik dit virus heb (kan switch to hidde error
Ik wil een herinstalatie voorkomen omdat ik meer dan 600000 Samples voor Ableton op de disk heb staan
en een stuk of 30 VST plugins.
Ik heb wel de cd's en licentie's om alles opnieuw te instaleren en downloaden maar het is een hel om dit opniuw te doen
Graag hulp gevraagd hoe ik nu verder moet.
Alvast bedankt voor de hulp!