[iOS 6] At random opnieuw instellen van data-instellingen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:39

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Topicstarter
Mijn vrouw heeft een iPhone 4 met iOS6. 2 maanden terug was het nummerbehoud van haar Hollandsnieuwe (HN) abbonement nog niet gereed en heeft ze 3 weken gebruik gemaakt van haar Vodafone-SIM (VF).

Om gebruik te maken van internet via VF of via HN zijn andere instellingen benodigd.

Nu maakt zij op dit moment dus gebruik van de SIM-kaart van HN en heb ik handmatig de instellingen veranderd van VF naar HN.

Nu springt at random de instellingen vaak terug naar de instellingen van VF. Hoe kan dit en hoe kan ik dit voorkomen?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:39

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Topicstarter
Iemand die weet wat ik hier aan kan doen?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Ik heb zelf dit probleem ook wel eens, net zoals mijn vrouw (ik met Mobistar, zij met Mobile Vikings). Volgens mij heeft dit te maken met welke settings de operator als default mee geeft via de carrier-settings. Indien je deze manueel wijzigt merk ik inderdaad ook op dat de manuele settings overschreven worden.
Tot op heden helaas ook nog geen oplossing voor gevonden. Het herstellen van de netwerkinstellingen zoals @Robberto hierboven aanhaalt zorgt er bij mij overigens voor dat de settings weer foutief staan (zoals de "default" van de operator dus).

[ Voor 20% gewijzigd door Darkstar op 16-09-2013 10:51 ]

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair