700-1000 PC

Pagina: 1
Acties:

• TokoDude
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-02 14:49
Hey hallo!

Ik weet echt niet wat ik nou moet nemen voor desktop rond die prijs klasse.
Misschien kan iemand mij er mee helpen.

ik had zelf 1 van deze 4 in gedachten:

http://tweakers.net/price...;329840;340137/categorie/

Mij lijkt Medion Akoya PC P5356 F het beste uit die 4. Maar is Medion goed merk? ik hoor er namelijk niet veel over ik weet wel dat Lenovo het heeft overgenomen.

Maar ik weet niet of iemand anders nog goeie desktop deal weet voor die prijs klasse.

(ik kan trouwens ook zelf SSD er in gooien dus SSD is niet noodzakelijk)

Enige eis die ik heb is:

8GB RAM
Intel Core I7

ENORM BEDANKT ALVAST

Acer Predator| Intel Core I7-6700HQ|32 GB RAM|GTX 970M 3 GB|FULL HD|TRIPLE SSD RAID 0

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:20

Thomg

Aww yiss

Verkijk je niet op de i7, als ik kon kiezen tussen 4770K + 750 en de 4570K + 760 is voor mij de keuze snel gemaakt.

Anyway, geen van die kasten is goed. De videokaart is nogal "shit" voor hoeveel je ervoor betaalt. Als je bang bent om het zelf in elkaar te zetten kan je ook een tweaker in de buurt aanschieten of het in elkaar laten zetten via een webshop.

De beste PC is de laatste van de vier, PC P5336 F, kijkende naar de prijs.

reviews: Desktop Best Buy Guide: september 2013
Letterlijk overnemen. Hou rekening met 40-100 euro installatiekosten als je je handjes niet vuil wilt maken / iemand vind je voor minder helpt.

[ Voor 35% gewijzigd door Thomg op 13-09-2013 12:24 ]

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-04 18:07

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Over de Medion:
Een ssd van 64gb staat binnen de kortste keren vol en weet je niet of er een degelijke voeding inzit. (er word zelfs geen wattage genoemd)

• P. Herz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-03 00:16
hallo,

waarvoor wilt u een i7? want een i7 is vrij overbodig als je niet gaan photoshoppen,renderen,videobewerken.

verder is het misschien beter om een pc te samenstellen vanuit losse onderdelen ipv een pre-made pc van bijv. medion. want daar zitten productie kosten + winstpercentage aan waardoor je minder waar voor je geld krijgt.

zoals al boven genoemd is kan je misschien beter zelf een pc samenstellen (met hulp van GOT mensen)
en dan heb je de keuze om hem zelf of door het bedrijf waar je de onderdelen koopt samen te laten stellen.

vaak is het makkelijker dan je denkt wat betreft het in elkaar zetten. veel mensen zien er tegen op maar als je eenmaal aan het proberen bent en het is gelukt ben je een ervaring rijker ;)

• TokoDude
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-02 14:49
Hey enorm bedankt voor al uw reacties!

Dan zal ik toch maar jullie advies opvolgen en zelf PC inelkaar zetten!

I7 neem ik ,omdate ik photoshop en af en toe videos render. en nog enkele andere zware progammas zoals VMWARE.

Hippocampus---> jah dat klopt ik heb zelf in mijn laptop 256GB en zit ook al enorm snel vol ;P maar dat komt omdat ik er ook games op heb zitten van 30-50 GB bij elkaar.

Dank u voor uw hulp allemaal!

Acer Predator| Intel Core I7-6700HQ|32 GB RAM|GTX 970M 3 GB|FULL HD|TRIPLE SSD RAID 0

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-04 19:03

heuveltje

KoelkastFilosoof

Medion is imho niet echt een merk pc. maar een badge geplakt op kasten en onderdelen van wat op ze op dat moment het voordeligst konden inkopen. Op zich niks mis mee verder.
b]P. Herz schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:21:[/b]
hallo,

verder is het misschien beter om een pc te samenstellen vanuit losse onderdelen ipv een pre-made pc van bijv. medion. want daar zitten productie kosten + winstpercentage aan waardoor je minder waar voor je geld krijgt.
De staffelkortingen die medion krijgt t.o.v. retail , Zullen alle kosten voor productie en winstpercentage producten ruimschoots overtreffen :)

Zelfbouw kan absoluut nuttig zijn, maar meestal niet om die reden.
Thomg schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:20:

Anyway, geen van die kasten is goed. De videokaart is nogal "shit" voor hoeveel je ervoor betaalt. Als je bang bent om het zelf in elkaar te zetten kan je ook een tweaker in de buurt aanschieten of het in elkaar laten zetten via een webshop.
Ligt er aan wat TS mee wilt doen, voor alles behalve spellekes is het prima

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Pagina: 1