Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

K-Lite Codec Pack 10.05

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte Tweakers,

Ik wou de nieuwste K-Lite Codec Pack Full installeren ( 10.0.5 ) maar krijg van Windows 8 Smartscreen de waarschuwing dat het een onbekende uitgever is en kan kiezen tussen wel of niet uitvoeren van de installatie.
Deze waarschuwing kreeg ik niet bij de installatie van een vorige versie van K-L C P.
Heb de downloads via free-codecs.com en via meuktracker-> codecguide.com gedaan. Op meuktracker staat 10.0.0 als meest recente,maar je krijgt automatisch de 10.0.5 aangeboden via codecguide.com.
Ik heb de downloads met ZoneAlarm Anti-virus en Malwarebytes gescant en dat was ok.
Komt iemand dat bekend voor?
Kan ik de melding van W8 Smartscreen negeren?
Bijvoorbaat dank .

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2013 08:05 ]

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:10
Als het goed is kan je op een knop meer 'meer informatie' of iets dergelijks klikken.
Dan krijg je de mogelijkheid om de app/ installatie alsnog te runnen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat weet ik,maar waarom uberhaupt die melding van Smartscreen als ZoneAlarm en Malwarebytes niets vinden?
Zomaar die waarschuwing negeren en op : toch uitvoeren klikken doe ik niet.

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-11 23:44

Pathogen

Shoop Da Whoop

Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:09:
Ja dat weet ik,maar waarom uberhaupt die melding van Smartscreen als ZoneAlarm en Malwarebytes niets vinden?
Zomaar die waarschuwing negeren en op : toch uitvoeren klikken doe ik niet.
Je kunt de waarschuwing ook lezen.

De softwaremaker is niet bekend, dus Microsoft kan niet voor je garanderen dat dit een veilig pakketje is.
Wat Microsoft tegen je zegt is dus dat je zelf even moet nagaan of je vertrouwt wat je installeert.

Verwijderd

Topicstarter
Heb eerder op de laptop een K-Lite Codec Pack geinstalleerd, was een 9.nogwat versie, en kreeg toen geen melding van Smartscreen.Had ik in mijn starter moeten vermelden.( Heb starter aangepast.)
En ik heb het Gelezen,vandaar mijn vraag hier :).

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2013 08:06 ]