Bij ons op het bedrijf is er een nieuwe huisstijl geïntroduceerd.
Aan mij nu de taak om alles qua instellingen aan te passen zodat alles wat verzonden wordt (digitaal / analoog) de zelfde look heeft.
Qua printen is dit geen probleem, echter de digitale stukken zorgen voor wat meer uitdaging.
De uitdaging
De uitdaging zit hem nu in de digitale brieven / offertes.
Brieven worden bij ons in Word 2007 / 2010 gemaakt.
Vervolgens wordt er handmatig voor iedere pagina een png van ons voorblad / briefpapier / volgvel op de achtergrond geplaatst.
Voor een enkel document is dit geen probleem, maar zodra je er meerdere op een dag moet doen wordt het al snel vervelend.
Wat zoek ik
Ik zoek nu naar een mogelijkheid om vanuit word
Is er iemand wie een vergelijkbare situatie kent en hier een oplossing voor heeft of mij een zetje in de juiste richting kan geven?
Aan mij nu de taak om alles qua instellingen aan te passen zodat alles wat verzonden wordt (digitaal / analoog) de zelfde look heeft.
Qua printen is dit geen probleem, echter de digitale stukken zorgen voor wat meer uitdaging.
De uitdaging
De uitdaging zit hem nu in de digitale brieven / offertes.
Brieven worden bij ons in Word 2007 / 2010 gemaakt.
Vervolgens wordt er handmatig voor iedere pagina een png van ons voorblad / briefpapier / volgvel op de achtergrond geplaatst.
Voor een enkel document is dit geen probleem, maar zodra je er meerdere op een dag moet doen wordt het al snel vervelend.
Wat zoek ik
Ik zoek nu naar een mogelijkheid om vanuit word
- een print te maken waarbij op digitaal briefpapier wordt geprint zodat automatisch het juist papier op de achtergrond ligt en/of
- een mogelijkheid om in word verschillende achtergronden / briefpapieren toe te voegen
Is er iemand wie een vergelijkbare situatie kent en hier een oplossing voor heeft of mij een zetje in de juiste richting kan geven?