[Outlook 2011 for Mac] Verwijdere e-mails terughalen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:16
Ik heb per ongeluk een aantal e-mails verwijderd (of eigenlijk mijn kat, die over het toetsenbord liep :X )welke ik graag terug zou willen halen. De e-mails zijn verwijderd uit de Inbox en zijn dus ook niet meer terug te vinden op mijn telefoon etc.

Situatie:
Outlook 2011 for Mac
IMAP mail
Instellingen in Outlook:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11041695/foto/GoT/Schermafbeelding%202013-09-13%20om%2010.49.20.png

Ik kan de verwijderde e-mails nergens terug vinden, niet in verwijderde items - op mijn computer, of een van de IMAP-mappen... Zie ik iets over het hoofd? Of zijn de mails nog op een andere manier terug te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:32

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Kijk eens of je een Archief / Archive map hebt? Daar wil het ook nog wel eens in terecht komen. Omdat je verder geen map hebt aangegeven waar het naartoe gaat (het vinkje staat uit voor deleted messages)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
Die zou tussen de mappen aan de linkerzijde moeten staan neem ik aan? Daar staat geen archiefmap tussen...
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11041695/foto/GoT/Schermafbeelding%202013-09-13%20om%2011.34.24.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:32

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

In je instellingen heb je staan dat ze gemarkeerd moeten worden als verwijderd. Op basis van jouw overzicht zouden ze maar op paar plekken kunnen staan:

Trash
Verwijderde items
Gemarkeerde e-mail

Mocht dat niet het geval zijn dan zou ik je willen aanraden om bij je settings de optie:
"Verwijderde berichten naar deze map verplaatsen' te kiezen en vervolgens de gewenste map uit het lijstje selecteren. Dan moet je ze zeker kunnen terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
Op alledrie de locaties waren de e-mails niet te vinden. Ook de instellingen veranderen zorgde er niet voor dat de verwijderde e-mails in die map terecht kwamen helaas...