Hypocriet: Netflix in het buitenland

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Het is mij opgevallen dat in het recente artikel over Netflix: reviews: Netflix: legale luiheid voor 8 euro per maand heel leuk het volgende staat vermeld:
Ook in Nederland is het aanbod zeker niet oneindig: het aanbod is aanmerkelijk minder groot dan in de Verenigde Staten, hoewel er ook films en series op staan die op de Amerikaanse Netflix niet te vinden zijn. Overigens is het met plug-ins als Mediahint en Hola Unblocker vrij eenvoudig om toegang tot het Amerikaanse aanbod te krijgen.
Tegelijkertijd staat in de topicwarning van het Netflix topic op GoT het volgende:
Dit topic gaat over Netflix en Hulu in de Benelux. Tips en trucs over het werkend krijgen van Netflix en/of Hulu op een illegaal wijze en/of een wijze die in strijd is met de voorwaarden van Netflix en/of Hulu zijn hier niet toegestaan.
Bij iedere vermelding van een DNS, Hola, etc. wordt er geknipt.
Heeft jullie redactie zich aan andere regels te houden dan de forum gebruikers?

p.s. wist niet zeker welk subforum ik moet hebben aangezien het over zowel de frontpage als het forum gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:06

crisp

Devver

Pixelated

Heeft jullie redactie zich aan andere regels te houden dan de forum gebruikers?
Ja

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik heb hier geen zicht op de redactie, dus op persoonlijke titel. Klopt. Op het forum zijn we idd iets voorzichtiger dan op de frontpage. Bij de frontpage kan per geval intern worden overlegd of het kan, gegeven de (journalistieke) belangen.
Op het forum zijn er vele vele mensen die op vele plaatsen wat schrijven en komt er al snel een glijdende schaal naar beneden, dat willen we voorkomen.

Soms zal een redacteur dus inderdaad verder gaan dan we op het forum toestaan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik weet ook eigenlijk niet echt wat voor antwoord ik op de vraag had verwacht ;)

Enigzins snap ik het, je wil voorkomen dat forumgebruikers dingen gaan posten die tegen de regels zijn, waardoor jullie er verantwoordelijk voor worden. Andere kant snap ik het weer niet, want als zojuist is bepaald dat het plaatsen ervan wel OK is, waarom is dat dan niet OK in het forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:39

MsG

Forumzwerver

Dit is heel gebruikelijk bij Tweakers. Er wordt bijv. veel bericht over TPB, maar als je een linkje plaatst er naar toe dan wordt dat ook verwijderd.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:06

crisp

Devver

Pixelated

De redactie kan de afweging maken met betrekking tot de toegevoegde journalistieke waarde. Op het forum zijn we daar simpelweg voorzichtiger/terughoudender in en stellen we scherpere grenzen.

Je mag best schrijven over DNS-truukjes en Hola - op je eigen website ;)

[ Voor 9% gewijzigd door crisp op 13-09-2013 11:03 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Ik denk dat er nogal een verschil is tussen wijzen op het bestaan van alternatieven (zoals in het artikel) en vervolgens daarover posten op het forum, waar ook al gauw "hoe doe ik dat dan"-post kunnen verschijnen.

offtopic:
Hypocriet... da's wel een erg zware term ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Jester-NL op 13-09-2013 11:07 ]

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• Onno !
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:52
In de reacties onder Netflix nieuwsitems en tweakblogs staan intussen genoeg tips en trucks gepost overigens.
Pagina: 1