Het is mij opgevallen dat in het recente artikel over Netflix: reviews: Netflix: legale luiheid voor 8 euro per maand heel leuk het volgende staat vermeld:
Heeft jullie redactie zich aan andere regels te houden dan de forum gebruikers?
p.s. wist niet zeker welk subforum ik moet hebben aangezien het over zowel de frontpage als het forum gaat.
Tegelijkertijd staat in de topicwarning van het Netflix topic op GoT het volgende:Ook in Nederland is het aanbod zeker niet oneindig: het aanbod is aanmerkelijk minder groot dan in de Verenigde Staten, hoewel er ook films en series op staan die op de Amerikaanse Netflix niet te vinden zijn. Overigens is het met plug-ins als Mediahint en Hola Unblocker vrij eenvoudig om toegang tot het Amerikaanse aanbod te krijgen.
Bij iedere vermelding van een DNS, Hola, etc. wordt er geknipt.Dit topic gaat over Netflix en Hulu in de Benelux. Tips en trucs over het werkend krijgen van Netflix en/of Hulu op een illegaal wijze en/of een wijze die in strijd is met de voorwaarden van Netflix en/of Hulu zijn hier niet toegestaan.
Heeft jullie redactie zich aan andere regels te houden dan de forum gebruikers?
p.s. wist niet zeker welk subforum ik moet hebben aangezien het over zowel de frontpage als het forum gaat.