Ik zoek een 'ding' voor de school waar ik werk.
Het 'ding' moet eigenlijk al het onderstaande kunnen:
- Airplay
- Miracast
- WiDi
- Vast PC
En dat allemaal naar een vga uitgang sturen.
Voor audio mag er eender welke connector opzitten
Het liefst een standalone kastje of iets met maar 1 knop voor bronselectie ofzo.
In een zin: ik zoek een 'ding' om van eenderwelk device draadloos beeld (en geluid) op een standaard beamer te krijgen.
Beetje een standaard ding moet het worden. Ik wil er nu 1, maar over pak 'm beet een half jaar nog 60.
Tot nog toe vind ik alleen oplossingen die of werken voor Apple (Airplay middels Apple TV) en voor de overige apparaten (Netgear Push2tv, mits Windows 8.1).
Wat ik zoek is een alles in één oplossing als het bestaat.
Het 'ding' moet eigenlijk al het onderstaande kunnen:
- Airplay
- Miracast
- WiDi
- Vast PC
En dat allemaal naar een vga uitgang sturen.
Voor audio mag er eender welke connector opzitten
Het liefst een standalone kastje of iets met maar 1 knop voor bronselectie ofzo.
In een zin: ik zoek een 'ding' om van eenderwelk device draadloos beeld (en geluid) op een standaard beamer te krijgen.
Beetje een standaard ding moet het worden. Ik wil er nu 1, maar over pak 'm beet een half jaar nog 60.
Tot nog toe vind ik alleen oplossingen die of werken voor Apple (Airplay middels Apple TV) en voor de overige apparaten (Netgear Push2tv, mits Windows 8.1).
Wat ik zoek is een alles in één oplossing als het bestaat.
Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties