Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
En dat zou dus een enorme kapitaalvernieting betekenen.
Ik zoek echt iets wat ik op de vga-aansluiting kan hangen met de eerder genoemde opties.
Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
helaas is die niet meer leverbaar. het zou voor ons ook wel wat geweest zijn.
mochten er nog alternatieven zijn hoor ik die ookg graag.
Daarmee vang je alleen de 'normale' laptops (Windows en Mac) met USB af.
Je kunt nog steeds niets met
- iPad/iPhone
- Android
- Chromebook
- Etc.
Maar goed gevonden. Die oplossing heb ik ooit eerder gezien, maar toen was het niet erg stabiel.
Ik blijf hopen op een gouden oplossing.
Systeemspecificaties
http://www.wepresent1000.com/magic_nl schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:20:
Dat is het dus ook niet...
Daarmee vang je alleen de 'normale' laptops (Windows en Mac) met USB af.
Je kunt nog steeds niets met
- iPad/iPhone
- Android
- Chromebook
- Etc.
Maar goed gevonden. Die oplossing heb ik ooit eerder gezien, maar toen was het niet erg stabiel.
Ik blijf hopen op een gouden oplossing.
Dat voldoet voor alles met HDMI/VGA/iDevice/Android.
Dat ziet er heel interessant uit... Nu alleen nog een stukje betaalbaarder...asing schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:00:
[...]
http://www.wepresent1000.com/
Dat voldoet voor alles met HDMI/VGA/iDevice/Android.
Systeemspecificaties
Gebruikt nu niemand het, of alleen via de PC, dan kan je op zoek naar een ander produkt wat goedkoper is. "ik wil dit en ik wil dat" hoeft niet te zeggen dat men het ook gaat gebruiken.
Appletv heb je voor 100 euro en airparrot hangt van aantal clients af.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A