Hallo iedereen ik heb een tijdje geleden een qnap ts469l gekocht , deze heeft een hdmi uitgang en zou dus als mediaspeler te gebruiken zijn met xbmc . Dit werkt wel maar niet 100 procent , mijn hdmi kabel moet ik regelmatig uittrekken en terug insteken voordat hij signaal doorgeeft . Bij het xbmc gedeelte werkt het meeste wel foto's worden snel weergegeven muziek gaat snel , mijn zelfgemaakte video films (mkv) spelen goed ,maar de speelfilms ook mkv (fullhd) gaan niet zo goed ik heb af en toe een wazige balk door de film lopen of een groene streep . Ligt dit aan de instellingen of is de qnap niet krachtig genoeg ?
Dus was ik aan het denken een mediaspeler er bij te nemen
Welke werkt het best samen met een nas , covers bij de films, info van de film, ondertiteling ondersteuning ...
Bij de foto's , diashow .....
Muziek , een goede speler met wat functie's , liedje zoeken ..
Mag zonder harde schijf zijn , moet wel zonder problemen mkv afspelen, Internetradio ,YouTube , mijn media moet ook in de mediaspeler staan dus dat ik niet in mappen moet gaan zoeken voor iets op te zetten .
Ik heb zelf al gezocht maar er zijn er zoveel en iedereen heeft andere noden
Dus was ik aan het denken een mediaspeler er bij te nemen
Welke werkt het best samen met een nas , covers bij de films, info van de film, ondertiteling ondersteuning ...
Bij de foto's , diashow .....
Muziek , een goede speler met wat functie's , liedje zoeken ..
Mag zonder harde schijf zijn , moet wel zonder problemen mkv afspelen, Internetradio ,YouTube , mijn media moet ook in de mediaspeler staan dus dat ik niet in mappen moet gaan zoeken voor iets op te zetten .
Ik heb zelf al gezocht maar er zijn er zoveel en iedereen heeft andere noden