Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Video player heeft meerdere bugs

Pagina: 1
Acties:

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-11 21:43
De video player heeft bij mij enkele problemen Windows vista + Chrome..

1. De helft van de tijd is het beeld 50%(?) zwart:
http://i.imgur.com/HGYbigQ.png

2. Tijdens het bufferen kan ik niet op pauze drukken. Het zou mogelijk moeten zijn hem altijd op pauze te kunnen zetten. Ongeacht of ie buffert of niet.

3. Als ie op pauze staat, begint ie na een tijdje bufferen automatisch te spelen. Wat een rare bug(?!).

4. De video en advertenties spelen tegelijkertijd. Ik krijg regelmatig de reclame te zien, en zodra de reclame is afgelopen begin ik middenin de video die ik al op de achtergrond hoorde.

Ik zal toch niet de enige zijn die last heeft van deze bugs. Zijn ze nog niet bekend?

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:13

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je gebruikt Chrome, maar heb je ook de ingebouwde Flash plugin uitgeschakeld en alleen de Adobe Flash Plugin actief? Je vreemdheden/bugs kunnen ook door de HTML5 support komen, maar ik weet even niet uit m'n hoofd of Chrome ook H.264 ondersteund. Kan je hier uitsluitsel over geven of je met de Flash player of via HTML5 de video kijkt?

Commandline FTW | Tweakt met mate

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-11 21:43
Ik heb nooit iets aan de instellingen veranderd. De ik neem aan dat de ingebouwde flash plugin gebruikt word.
Dit is wat ik bij de about:plugins zie staan:

Adobe Flash Player (2 files) - Version: 11.6.602.167
Shockwave Flash 11.6 r602
Name: Shockwave Flash
Description: Shockwave Flash 11.6 r602
Version: 11.6.602.167
Location: C:\Users\pim\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\PepperFlash\11.6.602.167\pepflashplayer.dll
Type: PPAPI (out-of-process)

En dit is wat ik zie als ik rechtmuisknop op de video doe:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lQrfw30.png