Ik had een vijftal games op Ebay gekocht en moet nog 60 pond terugkrijgen van iemand (claim ingediend die volgende week afloopt), maar mijn saldo op PayPal is altijd 0 (ik zet er nooit direct geld op ivm scams). Nu kreeg ik een mail dat er terugboekingen plaatsvonden omdat saldo te laag, logisch. Maar stel ik ontvang dat geld van die claim, worden deze games dan alsnog automatisch betaald? Zo nee hoe betaal ik ze opnieuw vanuit Ebay gezien? Want als ik de veiling aanklik zie ik niet de optie betaal nu.
Geld wordt niet automatisch overgeschreven met paypal. Dit moet je meestal handmatig doen.
Als je kijkt op google en zoekt naar "ebay auction payment deadline", dan krijg je bij de eerste hit een verhaaltje dat een koper binnen 4 dagen moet betalen, anders kan er een case tegen je worden geopend.
Meestal kan je als je naar jouw 'mijn Ebay' een overzicht krijgen met wat jij besteld hebt in de afgelopen weken. Daar zie je ook meestal de optie "nu betalen" staan bij de betreffende product indien nog niet betaald.
Als je kijkt op google en zoekt naar "ebay auction payment deadline", dan krijg je bij de eerste hit een verhaaltje dat een koper binnen 4 dagen moet betalen, anders kan er een case tegen je worden geopend.
Meestal kan je als je naar jouw 'mijn Ebay' een overzicht krijgen met wat jij besteld hebt in de afgelopen weken. Daar zie je ook meestal de optie "nu betalen" staan bij de betreffende product indien nog niet betaald.
Verwijderd
Ik heb een klein vraagje over PayPal.
Kan ik een rekening openen die ik EN niet koppel aan mijn bankrekening EN niet koppel aan mijn creditcard?
Dit wil ik eventueel nog later doen, maar kan ik als ik dit beide niet doe, nog wel geld ontvangen op deze rekening?
Kan ik een rekening openen die ik EN niet koppel aan mijn bankrekening EN niet koppel aan mijn creditcard?
Dit wil ik eventueel nog later doen, maar kan ik als ik dit beide niet doe, nog wel geld ontvangen op deze rekening?
@Dopdop: dit valt onder topickaping. Verder mag je eerst zelf proberen je vragen te beantwoorden, nu ontbreekt eigen inzet.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.