Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• De-Hamster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-04 12:57
Beste Tweakers

Vanaf vandaag laadt mijn Samsung Galaxy S3 niet meer op. Naast mijn bed is een stopcontact met een stekkerdoos daarin laadt ik hem normaal gesproken altijd op. Ik zie 2 seconde het oplaadbatterijtje en dan valt hij uit. Ik heb meerdere stopcontacten geprobeerd en verschillende opladers maar niets werkt meer.

8 maanden terug is mijn Samsung Galaxy S2 kapot gegaan, hier kwam ik achter door hem 's ochtends van de oplader af te halen maar hem op geen enkele mogelijke manier aankreeg. Ook op het opnieuw insteken in de oplader reageerde de toenmalige SGS2 niet meer.

Toen mijn SGS2 naar de reparatie was heb ik de HTC Desire Z geleend van mijn moeder. Deze begaf het naar 2 dagen op de identieke wijze als de SGS2. Mijn idee was dat het de stekkerdoos moest zijn en/of de oplader van de telefoons die de problemen veroorzaakte. Deze heb ik beiden vervangen maar nu heb ik een soortgelijk probleem.

Wat kan dit in hemelsnaam zijn? :X :'(

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-11 22:14
Ik zou hem maar in een ander stopcontact gaan opladen, dus niet in een nieuw stekkerdoos of iets maar de stopcontact in de woonkamer o.i.d.

Of het is toeval (lijkt me wel heel erg stug) of je moet even je stopcontact openmaken en kijken of daar niet iets verkeerds zit...

LET OP: Sommige toestellen van de S3's hebben een insane chip die op het moederbord zitten en die hebben een bepaalde levensduur (dat het toestel dan gewoon opgestuurd moet worden omdat hij niet meer aangaat)

het kan zijn dat in de eerste twee gevallen het idd je stopcontact of wandcontactdoos kan zijn en dat je daarna gewoon een maandagochtend modelletje heb van de S3...

[ Voor 41% gewijzigd door Knamix op 12-09-2013 23:23 ]