Toon posts:

Betamax/Dellmont in Asterisk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb een asterisk servertje draaien met daarop mijn familieleden/bekenden aangesloten, 25 personen ongeveer.

Ik heb wholesale tegoed gekocht bij voippro.com wat we samen 'opbellen'.

Echter je hebt bijvoorbeeld freevoipdeal.com. Dan mag je gratis 120 dagen bellen en daarna nog je tientje opbellen voor tarieven die nog lager zijn dan de wholesale tarieven van voippro bijvoorbeeld. Kwaliteit is voor huis tuin en keukengebruik prima zo heb ik begrepen.

Ik vroeg me af: kan ik in plaats van via voippro de aansluitingen niet laten bellen via freevoipdealaccounts? Alleen moet ik dan denk ik voor elke aansluiting apart een trunk aanmaken? Nu heb ik gewoon 1 voippro trunk waar alles overheen loopt? En gaat het goed met caller-id?

Heeft iemand hier ervaringen mee? Tips/trucs?

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:49
Ronald,

Wat / welke versie van Asterisk heb je draaien?

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Verwijderd

Topicstarter
De laatste versie (3.0).

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:49
en gebruik je daarbij ook een web interface? zoals freepbx of elastix? of is het kale text wat je ingevoerd hebt

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:44
De laatste stabiele versie van Asterisk is versie 12, van 13 is recentelijk de Alpha verschenen. Ik ga er van uit dat 3.0 dan ook niet op Asterisk zelf slaat, maar eerder een GUI er om heen?

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, het gaat om Asterisk met web interface Freepbx.
Pagina: 1