Van een medetweaker heb ik een processor overgenomen, te weten een Intel Core 2 Duo E7400.
Ik heb de oude processor (Een P4 Celeron 3ghz) verwijderd en bovenstaande processor geinstalleerd.
Tevens heb ik een nieuwe DVD-rom speler en een Kingston SSD-now 60GB ingebouwd.
Het moederbord betreft een:
Asrock 775i945GZ moederbord.
Volgens bovenstaande specificaties is het moederbord geschikt voor Intel Core 2 Duo processors.
Echter, na installatie krijg ik tijdens het opstarten helemaal geen beeld. Ik heb een andere monitor geprobeerd, ook geen beeld. Ik heb de geheugenreepjes afgewisseld en om en om gedaan, maar nog steeds geen beeld. Ik heb ook nog een oude pci-express videokaart geprobeerd, ook geen soelaas.
Ik heb alle kabels gecheckt, alles zit op z'n plek.
Iemand een idee hoe dit kan?
Ik heb de oude processor (Een P4 Celeron 3ghz) verwijderd en bovenstaande processor geinstalleerd.
Tevens heb ik een nieuwe DVD-rom speler en een Kingston SSD-now 60GB ingebouwd.
Het moederbord betreft een:
Asrock 775i945GZ moederbord.
Volgens bovenstaande specificaties is het moederbord geschikt voor Intel Core 2 Duo processors.
Echter, na installatie krijg ik tijdens het opstarten helemaal geen beeld. Ik heb een andere monitor geprobeerd, ook geen beeld. Ik heb de geheugenreepjes afgewisseld en om en om gedaan, maar nog steeds geen beeld. Ik heb ook nog een oude pci-express videokaart geprobeerd, ook geen soelaas.
Ik heb alle kabels gecheckt, alles zit op z'n plek.
Iemand een idee hoe dit kan?