USB stick. vooral snel en niet te duur

Pagina: 1
Acties:

• DutchDisturbed
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-01 13:55
Wie o wie heeft de gouden tip qua USB stick met goede prijs/kwaliteit verhouding voor een budget van iets meer dan een tientje?

Hoeft geen grote opslag te zijn, maar net groot genoeg voor een windows bootable usb (red je dat met 4gb? of net niet?) Verder gebruik ik de stick vooral om portable apps te draaien zoals dropbox en chrome.

Liefst dus een wat kleinere stick, die wel een redelijke snelheid heeft. Zou dat lukken? Voor mijn 4gb Imation Nano gaat het allemaal na een goede wasbeurt net iets te snel.

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Die kun je toch gewoon vinden in de pw?

http://tweakers.net/categ...xNQFRZYo6SlZKxmaWFUm1tLQA

Hoi!

• DutchDisturbed
hmm ja maar er zit vaak nogal een verschil tussen de snelheid die belooft en gehaald wordt. Echter de reviews die ik vond van verschillende types zijn vooral van high end modellen met 32 of 64gb. Zoveel heb ik lang niet nodig.

Daarbij is het toch niet per definitie zo dat een USB 3 stick ook daadwerkelijk sneller is dan een USB 2 variant?

[ Voor 24% gewijzigd door DutchDisturbed op 12-09-2013 18:00 ]

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

DutchDisturbed schreef op donderdag 12 september 2013 @ 17:59:
hmm ja maar er zit vaak nogal een verschil tussen de snelheid die belooft en gehaald wordt. Echter de reviews die ik vond van verschillende types zijn vooral van high end modellen met 32 of 64gb. Zoveel heb ik lang niet nodig.

Daarbij is het toch niet per definitie zo dat een USB 3 stick ook daadwerkelijk sneller is dan een USB 2 variant?
USB 3 is snelelr dan USB 2, tenzij je echt een hele, hele slechte USB 3 vergelijkt met de beste USB 2. Maar over het algemeen zal een USB 3 richting de 10x zo snel zijn.

pricewatch: Sandisk Extreme USB 3.0 Flash Drive 16GB Zwart is ongeveer de snelste die te krijgen is. Weet niet of ze ook een 8gb versie hebben.

People as things, that’s where it starts.

• DutchDisturbed
Nee de 16GB is de kleinste. Maar de snelheid is natuurlijk hoger naarmate de grootte toeneemt. De redenering klein + snel en daarom goedkoop is daarom niet zo logisch...

Thnx voor de tip. Ik neem gewoon die!

• Pietjebelll
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-01 18:27
Ik heb van die USB stick een refurbished USB 3 stick, en de prestaties zijn echt waanzinnig! Vooral doen dus
Pagina: 1