iPad denkt dat hij 3g heeft

Pagina: 1
Acties:

• RZandvoort
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 09:31
Ik heb al een tijdje de iPad 3 wifi. Deze heb ik bij aanschaf ongeveer gelijk gejailbreaked. Maar op een gegeven moment, ik kan niet aangeven of dit specifiek bij een update o.i.d is, stond er ineens linksboven in beeld 'zoeken...' in plaats van 'iPad'.
De iPad is dus opzoek naar een netwerk, maar hij vind niks omdat het geen 3g iPad is.

Ik weet bijna zeker dat dit door iets van cydia komt.
Ook ben ik heel google al afgeweest kijken of meerderen hier last van hebben, maar geen resultaat..

De iPad is gejailbreaked met evasi0n op versie 6.1.2.

Heeft iemand een idee hoe ik dit eruit kan halen?

• Xaph
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09-2022

Xaph

Professioneel Dyslecticus

Een system restore doen in iTunes? Wel even een backup maken van je data, contacten enz.

[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]

• RZandvoort
Okee, dat kan ik inderdaad doen.

Maar zouden er geen andere mogelijkheden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Je raakt wel je jailbreak kwijt he, misschien wel handig om te weten...

Kijk eens in Cydia naar alle packages die je geïnstalleerd hebt. Je kan Mobile Substrate verwijderen via Cydia, deze verwijderd dan bijna alle tweaks (de meeste tweaks zijn gebaseerd hierop). Je hebt dan een iPad met jailbreak en alle tweaks verwijderd. Vandaaruit kan je één voor één weer je tweaks installeren en testen.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-09 20:32

talin

ES-MA

dan heb je de verkeerde file genomen, er zit verschil tussen die van een wifi en 3g en de wifi only.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZandvoort
Oke, ik probeer vanavond dan bronnen te verwijderen uit Cydia.
Ik zag vanmiddag trouwens ook nog bij instellingen dat er 'Telefoon' instellingen bij tussen stonden. Dit hoort dus ook niet. Ik neem aan dat dit geen gewone app voor elkaar kan krijgen.

Als dit niet lukt, ga ik die restore vanuit iTunes doen.

De jailbreak is d'r zo weer op met evasi0n, 2 klikken. Ideaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZandvoort
Bronnen etc. van Cydia verwijderen hielp niet.
Blijkbaar kon ik ook niet van 6.1.2 ook weer naar de zelfde firmware restoren. Kon alleen naar een nieuwere firmware.
Uit eindelijk dus maar geupdate naar ios7. Helaas zit er dan geen jailbreak maar op.

Bedankt heren ;)
Pagina: 1