Toon posts:

Is mijn systeem nog voldoende?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Door tijdgebrek vanwege verbouwingen,kids en andere oorzaken ben ik een beetje de draait kwijt geraakt wat betreft hardware en specs.Eigenlijk is mijn vraag heel simpel,

Is mijn huidige systeem voldoende voor de aankomende Batllefield 4?

Amd X6 black edition
8 GB Hyper X @ 1600 Mhz
120 gb SSD Vertex
2x XFX HD 6870 (crossfire)

Of moet ik aan een upgrade gaan denken?

Alvast bedankt.

Daniel

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02 21:29
Ja best. BTW Je CPU kan het misschien moeilijk krijgen tijdens de multiplayer omdat Battlefield 3 en waarschijnlijk ook 4 veel van de CPU afhankelijk zijn bij multiplayer.

De eisen voor BF4 zijn aardig gelijk aan BF3, dus de prestatie kunnen gelijk zijn.

BTW
De laatste Béta drivers zorgen voor frame pacing in Crossfire. Dus zorg iig dat de driver up-to-date zijn als je BF4 gaat spelen. Dat geeft een veel gelijkmatigere performance. ;)

[ Voor 26% gewijzigd door LongBowNL op 12-09-2013 13:09 ]

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-02 14:32

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Spelen kun je, maar max ga je niet trekken.

Professioneel Heftruck Syndroom

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

De vrijgegeven systeemeisen staan gewoon in de topicstart van het [Multi] Battlefield 4 topic.
Minimal:
Windows Vista SP2 32 bit
AMD Athlon 2x 2.8ghz of Intel Core 2 duo 2.4ghz
4GB RAM
AMD Radeon 3870 of NVIDIA geforce 8800gt met 512mb vram
30GB HHD space

Recommended:
Windows 8 64 bit (voor DX 11.1)
AMD six core processor or Intel quadcore possessor
8GB RAM
AMD Radeon 7870 of NVIDIA Geforce GTX660 met 3GB vram
30GB HDD space
Aangezien Battlefield 4 (beta) nog niet uit is blijft het gissen hoe zwaar het spel exact zal zijn. Daar valt dus nog niets over te vertellen.

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-02 15:43
Aanbevolen is een 6 core AMD dus jouw processor gaat het gewoon goed trekken het zal eerder je videokaart zijn die er voor zorgt dat je niet max kan draaien.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Verwijderd

Topicstarter
Bdankt voor de info. Ik draai wel in een crossfire setup dus 2 x xfx hd 6870...Misschien een upgrade naar gtx760??

• JustwilliamNL
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-01 21:08
Het echt zeker zijn dat je specifiek met deze hardware BF4 kunt spelen kun je niet. Hooguit een aanname gezien het spel nog niet eens is gereleased ;).

2X Hd6870 en X6 van Amd zal dit spel vast nog wel trekken maak je daar geen zorgen over. Alleen of je dit spel op high settings kan spelen? Daar zal ik niet van uit gaan.

Oftewel: Het is wel voldoende :)

[ Voor 5% gewijzigd door JustwilliamNL op 14-09-2013 11:34 ]

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:36
Voornamelijk AA settings zullen omlaag moeten omdat je weinig video geheugen hebt, maar verder kun je best wel op high spelen denk ik.

• botje88
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-12-2025
Spelen kan je sowieso, desnoods moet je proberen op lagere resolutie en AA / shadows lager zetten :)

[Of misschien gaan overclocken in hoeverre dat mogelijk is met jouw kaart(en)]

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-02 11:25

Nikeo

Jawelles

Ik zou gewoon wachten tot BF4 en als de performance tegenvalt, wat goed zou kunnen afhankelijk van wat je verwacht of gewend was, dan kun je binnen 24 uur een nieuwe kaart bestellen bij een webshop. Dat wachten kan wel uit dan vind ik.
Pagina: 1