Beste Tweakers,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Het systeem zal vooral worden gebruikt om te gamen en dan (toekomstige) spellen zoals Rome 2 Total War, BF 4, CoD Ghosts, Watchdogs. Ik ben wel iemand die mooie graphics erg belangrijk vindt, dus een resolutie van 1920 x 1080 (hogere resolutie hoeft niet i.v.m. mijn huidige beeldscherm) met hoge settings, Anti Aliasing etc. en een goede fps vind ik belangrijk.
Verder gebruik ik ook Adobe producten zoals Photshop, Illustrator, Indesign, After Effects voor mijn werk en hobby en het zou mooi zijn als ik ook een keer thuis deze programma's kan gebruiken, maar dit heeft geen prio.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat te denken aan een budget van €650 á €700 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee, ik wil een compleet nieuw systeem samenstellen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb natuurlijk de BBG van september gevolgd en een combinatie van het Mainstream- en Budgetysteem samengesteld. N.a.v. de discussie heb ik toch gekozen voor de AMD FX-8320, aan de ene kant omdat deze voor het gamen toch van veel van jullie de voorkeur kreeg. Verder was de prijs gewoon beter
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Merkenvoorkeuren heb ik niet
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Geen specifieke wensen, behalve dat ik het fijn zou vinden dat ik het systeem in de toekomst uit zou kunnen breiden met bijvoorbeeld een snellere grafische kaart en niet een geheel nieuw systeem hoef aan te schaffen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren! Alvast bedankt allemaal!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Het systeem zal vooral worden gebruikt om te gamen en dan (toekomstige) spellen zoals Rome 2 Total War, BF 4, CoD Ghosts, Watchdogs. Ik ben wel iemand die mooie graphics erg belangrijk vindt, dus een resolutie van 1920 x 1080 (hogere resolutie hoeft niet i.v.m. mijn huidige beeldscherm) met hoge settings, Anti Aliasing etc. en een goede fps vind ik belangrijk.
Verder gebruik ik ook Adobe producten zoals Photshop, Illustrator, Indesign, After Effects voor mijn werk en hobby en het zou mooi zijn als ik ook een keer thuis deze programma's kan gebruiken, maar dit heeft geen prio.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat te denken aan een budget van €650 á €700 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee, ik wil een compleet nieuw systeem samenstellen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb natuurlijk de BBG van september gevolgd en een combinatie van het Mainstream- en Budgetysteem samengesteld. N.a.v. de discussie heb ik toch gekozen voor de AMD FX-8320, aan de ene kant omdat deze voor het gamen toch van veel van jullie de voorkeur kreeg. Verder was de prijs gewoon beter
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8320 Black Edition | € 135,99 | € 135,99 |
| 1 | ASRock 970 Pro3 R2.0 | € 62,45 | € 62,45 |
| 1 | MSI N760 Twin Frozr Gaming 2GD5/OC | € 237,- | € 237,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 53,50 | € 53,50 |
| 1 | Cooler Master N300 KKN1 | € 32,99 | € 32,99 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 63,50 | € 63,50 |
| 1 | Samsung SH-224BB Zwart | € 14,99 | € 14,99 |
| 1 | XFX Pro 550W | € 52,97 | € 52,97 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 653,39 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Merkenvoorkeuren heb ik niet
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Geen specifieke wensen, behalve dat ik het fijn zou vinden dat ik het systeem in de toekomst uit zou kunnen breiden met bijvoorbeeld een snellere grafische kaart en niet een geheel nieuw systeem hoef aan te schaffen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren! Alvast bedankt allemaal!