Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-11 07:51

Isniedood

nee, echt niet!

Topicstarter
Mijn pc draait op windows 8 en ik heb hem tegenwoordig met HDMI verbonden aan een receiver.

Soms game ik achter mijn pc, soms achter mijn tv. Het switchen hiernaar vind ik omslachtig en vroeg me af of hier dedicated software voor was.

Ook wil ik soms dual screen modus starten en wil ik soms alleen de audio versturen naar de receiver en scherm houden op de pc.

Uiteindelijk wil ik ook een koptelefoon aanschaffen waarna ik dus soms de audio output wil kunnen switchen.

Is er software welke gemakkelijk switchen tussen audio en video outputs mogelijk maakt? Heb me rot gezocht maar kom vooral andere problemen tegen dus zal nog niet de juiste termen gevonden hebben gok ik.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Ik weet niet of het met 1 programma beide kan. Ik weet wel dat er tools voor de video output zijn (dual monitor tools en dergelijke, ultramon et cetera) en ze zijn er ook voor audio (met behulp van een shortcut bijvoorbeeld). En anders misschien een hardware oplossing? Deels kan je je probleem wellicht oplossen met een kvm switch

Desktop | Server | Laptop

• matthijs33
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:05
met de windows-key + P kun je eenvoudig wisselen van video output, voor eenvoudig wisselen van audio output kun je bijvoorbeeld http://downloadsquad.swit...-audio-device-with-a-hot/ zoiets gebruiken.

edit: Voor kleine tooltjes die het geluid kunnen switchen kun je hier eens kijken: http://www.raymond.cc/blo...-in-windows-vista-and-xp/

[ Voor 27% gewijzigd door matthijs33 op 13-09-2013 21:34 ]

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:38

D4NG3R

kiwi

:)

Windows key + P?

Edit: te laat.

[ Voor 36% gewijzigd door D4NG3R op 13-09-2013 21:31 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken