Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Highland
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20:21
Na het sneuvelen van mijn Asus TF300 (digitizer bleek niet leverbaar te zijn, raar maar waar), ben ik op zoek naar een nieuw exemplaar. Eisen:
- budget € 350
- 10" (hij verlaat vrijwel nooit het huis, daar gaat hij maar stuk)
- 32 Gb
- voorkeur Android
- Aanschaf in de komende maand
- gebruik: krant lezen, internetten, youtube/films kijken, kinderen gamen (Real Racing e.d.)

De vorige Asus beviel op zich goed. Ik denk daarom zelf aan de FHD 10 van Asus die net leverbaar is. Reviews zeggen dat die een mooi beeld heeft, maar niet ideaal is voor gamen (al weet ik niet hoeveel verschil er is met de TF300). Wie heeft nog goede alternatieven?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
TGA → MAA

• Highland
ah -> ok

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:26

P_Tingen

omdat het KAN

Als ik in de pricewatch kijk en een paar arbitraire keuzes maak, denk ik dat je niet veel beters zult vinden. Vooral dat scherm, mnom nom _/-\o_

... en gaat over tot de orde van de dag

• ATCO
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
tweedehands tf700t? Vergelijkbaar met de TF300, maar beter scherm en snellere processor

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:35
Zou je wel weer een Asus nemen als onderdelen een issue zijn?

• Highland
Inmiddels heb ik de FHD 10 gekocht. Het scherm is (uiteraard) een stuk scherper dan dat van de TF300, het verschil in snelheid bij spelletjes heb ik niet ervaren. Alle andere apps (NRC, browser, nu.nl) werken helemaal soepel, net als bij de TF300. Alleen de Ziggo-app werkte nog niet, maar dat kan ook aan Ziggo gelegen hebben, heb ik niet nogmaals getest.
De voedingskabel is nu een micro (of was het mini, ik vergeet dat altijd)-USB, nu hebben we tenminste op verschillende verdiepingen een kabeltje liggen :-). Het voedingskabeltje is wel héél kort.
Kortom, ik kan weer helemaal los.

@swhnld: ehmm, dat voor één modeluitvoering één onderdeel niet te krijgen is, maakt nog niet een compleet merk waardeloos.
Pagina: 1