Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Met het synchroniseren van de agenda loop ik tegen het probleem aan dat er niet gesyncd word maar dat er als het ware een nieuwe agenda gedeeld word tussen outlouk en wp via je live.com account.
Het gevolg is dat in outlook je 2 agenda's hebt waar van alleen de agenda die gekoppeld is aan je pst bestand word weergegeven in je takenbalk.

Is er iemand die hier een oplossing voor heeft
ik had gehoopt dat 2 Windows producten wel goed kunnen communiceren

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:24

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Dan ben je op zoek naar dit programma'tje..http://office.microsoft.com/nl-nl/outlook-help/overzicht-van-microsoft-office-outlook-hotmail-connector-HA010222518.aspx

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-11 12:54

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Als je goed met Windows Phone wilt werken is het zowiezo handig om óf een outlook.com mail adres / agenda / contactpersonen te gebruiken of om een Exchange account te hebben.

Met Outlook 2010 in combinatie met POP3 werkt het niet zo mooi.
En je kunt je pop3 ook binnen laten komen op je outlook.com.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• jorisjan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-10 21:35
Ik ben overgestapt van android naar WP.

Op android had ik m'n outlook calender gesynct met google/gmail middels het programmatje "google calender sync 0.9.4.1". (win7,outlook 2003)

Nu op WP kan ik zonder enig probleem syncen met google (gebruik gmail enkel daarvoor) en dat werkt als ren trein.

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:24

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

CAP-Team schreef op donderdag 12 september 2013 @ 16:37:
Als je goed met Windows Phone wilt werken is het zowiezo handig om óf een outlook.com mail adres / agenda / contactpersonen te gebruiken of om een Exchange account te hebben.

Met Outlook 2010 in combinatie met POP3 werkt het niet zo mooi.
En je kunt je pop3 ook binnen laten komen op je outlook.com.
helemaal mee eens! en sinds deze week wordt ook IMAP ondersteund, dus dan werkt het helemaal mooi

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• hanzer
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hier werkt alles al enkele maanden goed (wp 8 met outlook 2010).

Wat me wel stoort is dat ik nu in mijn Outlook 2010 2 agenda's heb en 2 lijsten met contact personen.
Ik vinkte reeds de standaard agenda van outlook 2010 uit, zodat ik alleen de outlook.com agenda gebruik. Dat gaat dus wel ok.

Maar 2 lijsten met contactpersonen is een hel:
In outlook 2010 zoeken naar een contact geeft natuurlijk die persoon 2 maal weer (1 x uit de outlook 2010 contacten en 1 X uit de outlook.com contacten.)
Als ik snel tijdens het werk een contact bijvoeg is dat standaard in de "oulook 2010" lijst. Dan moet ik die zelf kopieren naar de outlook.com lijst.

Ik zou willen dat die 2 lijsten zonder vraag synchroniseren. Dat zou makkelijk zijn, maar ik kan het niet vinden voorlopig.

Verwijderd

Topicstarter
Hartelijk dank voor het meedenken allemaal

Ja de oplossing die nu geprobeerd hebt is echt drama
je ziet niks in de takenbalk meer en ik krijg steeds 2 of meer meldingen tegelijk van een afspraak

@ Jorisjan Begrijp ik het goed wat jij google sync op je pc hebt staan en dan op wp 8 de google account geactiveerd hebt of een gmail app uit de store gehaald?

@ CAP Kan ik mijn pop3 mail dan ook beantwoorden met mijn eigen mail adres?

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-11 12:54

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ja dat kan je kunt in Outlook.com ergens de uitgaande mail instellingen zetten. Er wordt dan getest of je ook kunt verzenden, als dat lukt dan kun je mails versturen via je eigen mail adres via outlook.com.

Meer e-mail instellingen / Je e-mail accounts / Toevoegen aan account voor verzenden en ontvangen
en dan de wizard doorlopen.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• jorisjan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-10 21:35
Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 11:39:
Hartelijk dank voor het meedenken allemaal

Ja de oplossing die nu geprobeerd hebt is echt drama
je ziet niks in de takenbalk meer en ik krijg steeds 2 of meer meldingen tegelijk van een afspraak

@ Jorisjan Begrijp ik het goed wat jij google sync op je pc hebt staan en dan op wp 8 de google account geactiveerd hebt of een gmail app uit de store gehaald?

@ CAP Kan ik mijn pop3 mail dan ook beantwoorden met mijn eigen mail adres?
Dat eerste... Google sync op de pc tussen outlook 2003 <--> gmail en dan op de telefoon (en ipad btw) google account instellen onder accounts. (Wp8 <--> gmail)

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer me aan te melden met google sync maar dat lijkt niet meer te werken voor nieuwe gebruikers
Toch raar dat het zo moeilijk is om outlook 2010 te syncen met wp 8

Verwijderd

Topicstarter
google sync laat wel een bende achter na deinstallatie
moet nu steeds profiel kiezen voor outlook opstart

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2013 11:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
@ CAp heb ik met jpu oplossing ook de connector nodig zie http://www.pocketinfo.nl/...look-synchroniseren-62211

Verwijderd

Topicstarter
Ben er de hele morgen mee bezig geweest maar krijg het niet voor elkaar.
Ik heb namelijk ook een pst bestand van 2,5 gb waarvan ik veel mappen niet in de cloud wil hebben en dus niet mogen syncen eigenlijk hoeft alleen de agenda dat, maar dan wel netje weergeven op de takenbalk in outlook
in android was dat nooit geen probleem met google sync maar na een herinstallatie van deze pc krijg ik sync dus niet meer geactiveerd.
Pagina: 1