• XenoMorpH
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-10 13:38
Een kleine maand geleden ( 9-8) heb ik een Roccat Kone+ RMA gestuurd naar Bol.com. De procedure is vrij duidelijk, ze hebben het pakketje ontvangen (kan je online zien met foto's) en de mius is opgestuurd voor reparatie maar Roccat.
Sofar so good, maar tot op heden niets meer gehoord. Op consumwijzer staat dat er niet een bepaalde tijsbestek is vast gelegd in hoeverre een reparatie mag duren, maar dat het ook niet te lang mag duren (lekker vaag dus).
Wanneer kan ik aan de bel trekken? Volgens Consuwijzer heb ik dan het recht om mijn aankoop bedrag terug te vorderen en de koop te ontbinden?

Iemand ervaring? De meeste RMA's die ik tot nu toe heb gedaan waren binnen een week opgelost.

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-09 18:59
En als je bovenstaand nou eens copy/paste in een mailtje en naar Bol stuurt ?
Denk dat ze jou precies kunnen vertellen hoe het met jouw muis staat.

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-10 11:19
XenoMorpH schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:02:
Een kleine maand geleden ( 9-8) heb ik een Roccat Kone+ RMA gestuurd naar Bol.com. De procedure is vrij duidelijk, ze hebben het pakketje ontvangen (kan je online zien met foto's) en de mius is opgestuurd voor reparatie maar Roccat.
Sofar so good, maar tot op heden niets meer gehoord. Op consumwijzer staat dat er niet een bepaalde tijsbestek is vast gelegd in hoeverre een reparatie mag duren, maar dat het ook niet te lang mag duren (lekker vaag dus).
Wanneer kan ik aan de bel trekken? Volgens Consuwijzer heb ik dan het recht om mijn aankoop bedrag terug te vorderen en de koop te ontbinden?

Iemand ervaring? De meeste RMA's die ik tot nu toe heb gedaan waren binnen een week opgelost.
Mijn ervaringen leren dat dit heel lang kan duren. Heb ooit en headset ter RMA aangeboden bij Informatique, ze zeiden 2-6 weken. Nou het werden er 6 en alleen maar omdat ik na veelvoudig zeuren een nieuwe heb gekregen omdat het zo lang duurde. Verder ooit een moederbord ook RMA gedaan en dat duurde acht weken, wederom was het probleem zo opgelost toen ik ging vragen hoe het er nou mee stond. Ik zeg, vraag het om de paar dagen aan bol.com en dan komt er vanzelf iets uit

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

En wat zei Bol.com toen je ze belde? Ze zijn 24/7 bereikbaar, dus dat is ook geen smoes.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenoMorpH
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-10 13:38
Smoes voor wat?...

Anyway, heb met Bol.com gebeld, wordt binnen een week nog terug gebeld over de uiteindelijke status. Wanneer dan nog niet duidelijk is hoelang het nog gaat duren, dan kijk ik dan wel of een andere oplossing voor handen is. Het zij geld retour of vervangend product. (Al heb ik eignlijk al een nieuwe muis aangeschaft omdat het me al veel te lang duurde).