Uitnodiging onderzoek naar voorkeuren Tweakers

Pagina: 1
Acties:
  • 18.262 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers.net gebruiker,

Voor mijn afstudeeronderzoek voor de masteropleiding Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam doe ik onderzoek naar de voorkeuren van Tweakers.net gebruikers.

Om de kwaliteit van het onderzoek te waarborgen, is het niet mogelijk om in dit topic inhoudelijk in te gaan op het onderzoek. Voor vragen en opmerkingen verwijs ik je graag door naar Reacties en resultaten onderzoek naar voorkeuren Tweakers.

Graag nodig ik je uit deel te nemen aan het onderzoek. Het onderzoek zal 10 minuten in beslag nemen. Via onderstaande link start het onderzoek:

Het onderzoek is inmiddels afgelopen.

Alvast bedankt voor je deelname.

Mirte

[ Voor 32% gewijzigd door zeef op 22-10-2013 11:43 ]

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:22
Modbreak:Dit topic is geplaatst met toestemming van Tweakers.

Dit onderzoek is helaas niet compatibele met mobiele devies die draaien op iOS of Android. We adviseren gebruik van laptop of pc.

[ Voor 48% gewijzigd door zeef op 08-10-2013 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roes3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-01-2024
ik zie via de browser op mijn notebook geen link om aan te klikken en heb derhalve de vragenlijst niet kunnen invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
roes3 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 01:47:
ik zie via de browser op mijn notebook geen link om aan te klikken en heb derhalve de vragenlijst niet kunnen invullen.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:22
Het onderzoek is inmiddels afgelopen.

Dit topic is gesloten.