Cable Wanadoo Basic: datalimiet

Pagina: 1
Acties:

• B@RT
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-02-2024
Ik heb sinds een paar dagen eindelijk kabelinternet van Casema (Cable Wanadoo Basic). Dit is het enige abonnement dat beschikbaar is hier in Veenendaal :(
Ik heb gelezen dat er een datalimiet van 1 gieg per maand aan verbonden zit. Hoe gaat dat? Krijg je een boze brief thuis en is er verder niets aan de hand of sluiten ze je af voor de rest van de maand?
Ik heb besloten om de nieuwste release van Debian 2.2 maar eens te gaan downloaden (leuk voor in de zomervakantie), maar dat zijn dus 3 cd's..........Da's dus wel meer dan 1 gieg >:)

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:38

JK

Ik heb nog geen boze brief thuis gehad en ik download per maand toch wel zo'n 4 gig ofzo. De laatste tijd wat minder, omdat de snelheid enorm laag is geworden (was eerst stabiel 9k). Maar ik heb dus nog nix gehoord ofzo. Uploaden is trouwens max. 333MB per maand. Zit ik ook RUIMSCHOOTS overheen ;)

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 14:25 schreef JK het volgende:
Ik heb nog geen boze brief thuis gehad en ik download per maand toch wel zo'n 4 gig ofzo. De laatste tijd wat minder, omdat de snelheid enorm laag is geworden (was eerst stabiel 9k). Maar ik heb dus nog nix gehoord ofzo. Uploaden is trouwens max. 333MB per maand. Zit ik ook RUIMSCHOOTS overheen ;)
Hierzo hetzelfde.

Als het echt te erg wordt ofzo krijg je een waarschuwing. Als je dan nog niet minderd krijg je er nog 1 en daarna wordt je er vanaf geknikkerd.

Maak je geen zorgen dus.

Verwijderd

Er wordt gebruik gemaakt tot nu toe van een 'fair use policy'. Dit wil zeggen zolang andere gebruikers van je wijk er geen last van hebben dan zullen ze je er ook niet mee lastigvallen. Als je belachelijk veel download dan heb je er voor getekend dat ze je 20 cent per MB in rekening mogen brengen, maar in de praktijk is dit nog nooit gebeurd geloof ik

Verwijderd

Ik ken die jongen die bij Casema de software aardig regelt.

Het zit zo:
Je download limiet is 1 Gieg. Nou kan je makkelijk 1,5 downen en ze doen er niks aan.

Maar als jij elke maand 3 Gieg aan eht downen bent dan worden ze boos op je.
En gaan ze je meer in de gaten houden en volgens mij zelfs kappen op 1 Gieg

Verwijderd

Basic is toch maar 2/3kb bij mij wel :P dus er valt nie zoveel te downen!
Pagina: 1