Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

GreenWheels member-get-member

Pagina: 1
Acties:
  • 559 views

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-11 09:23

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Ik wil graag lid worden, dus wie wil mij een invite sturen (DM)?

Ik kan daarna desgewenst weer andere mensen inviten.

Wellicht kunnen we dit topic gebruiken om elkaar op deze manier te helpen?

[ Voor 30% gewijzigd door SmartDoDo op 12-09-2013 12:37 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik stuur je er wel een.

🌞🍃

• Noenie
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-08 18:28
Doe mijn ook maar een invite, misschien dat ik hier tot begin februari nog wel gebruik kan van maken.

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

• kamerplant
  • Niet online
Wat ik nodig heb is een e-mailadres, telefoonnummer, voornaam en achternaam. Als je die DMt stuur ik je een invite.

[ Voor 26% gewijzigd door kamerplant op 12-09-2013 11:08 ]

🌞🍃

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Net gedaan! Maar er is ook geen limiet op het aantal mensen dat je invite, hooguit dat je het tegoed binnen 3 maanden op moet rijden. Als Datafeest dat niet kan, is het misschien handiger andere invites via iemand anders te laten lopen?

• Noenie
DM gestuurd.

Wat ik me nou af vraag, als ik van amsterdam naar utrecht moet voor werk, moet ik dan de hele periode die ik in utrecht zit de auto vast reserveren, of gooi ik die ergens op een parkeerterrein, en betaal ik alleen het uurtarief voor de gereden uren?

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Noenie schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:12:
DM gestuurd.

Wat ik me nou af vraag, als ik van amsterdam naar utrecht moet voor werk, moet ik dan de hele periode die ik in utrecht zit de auto vast reserveren, of gooi ik die ergens op een parkeerterrein, en betaal ik alleen het uurtarief voor de gereden uren?
Dat eerste (natuurlijk) anders zou dit concept echt te mooi om waar te zijn-zijn.

• kamerplant
  • Niet online
SeatRider schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:18:
[...]

Dat eerste (natuurlijk) anders zou dit concept echt te mooi om waar te zijn-zijn.
Daardoor is Greenwheels wel behoorlijk prijzig en naar mijn mening vooral handig om een auto achter de hand te hebben.

🌞🍃

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-11 13:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik weet niet of het met car2go tussen 2 plaatsen gaat waar ze zitten,neem aan van wel opzich,maar bij car2go kan je overal parkeren in het parkeergebied (binnen ring Amsterdam bv,algehele vergunning) en stoppen met betalen en als je verder wilt de dichtbijzijnde zoeken via de app en die nemen :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Noenie
Datafeest schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:27:
[...]

Daardoor is Greenwheels wel behoorlijk prijzig en naar mijn mening vooral handig om een auto achter de hand te hebben.
Dan is dit dus absoluut geen vervanger voor woon-werk verkeer.. das nou weer jammer..

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

Dit valt toch echt onder de noemer spam: Het algemeen beleid #verbodenspam dus deze gaat op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.