Anoniem: 503264

Topicstarter
Goedendag experts,

Ik ben op dit moment op zoek naar een mooie vervanger voor mijn Samsung Galaxy y, ik wil er graag een groter geheugen dan hij nu heeft, een wat leuker beeld (betere kleuren) en ongeveer hetzelfde formaat.

Ik ben al wezen kijken naar de Young en Fame,

Young valt voor mij af, daarmee denk ik dat ik binnen een paar maanden weer het geheugen vol heb,
Fame is wel een optie, maar ik weet het niet zeker.

Mijn max. wordt ongeveer 200,- EUR.

Oh ja, eventueel stuitervriendelijk. ^^

Wat wil ik ermee doen:
Apps:
Facebook, twitter, instagram, spelletje of twee, 9292 ov, nu.nl....

Leukere camera

Wat sneller met laden.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:27
Wat denk je van een HTC Windows Phone 8X met 16Gb opslag en 8 Megapixel camera?

• TRG550
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-05 23:14
Anoniem: 503264 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:20:
Young valt voor mij af, daarmee denk ik dat ik binnen een paar maanden weer het geheugen vol heb,
Fame is wel een optie, maar ik weet het niet zeker.
Hoeveel geheugen zou je dan willen hebben, dit maakt het wat makkelijk om opties af te strepen?

Als alternatief kan je een telefoon kiezen waarin je de opslagcapaciteit kan uitbreiden.

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Wat dacht je van een Xperia Go

pricewatch: Sony Xperia Go Zwart

Als iets stuitervast is:

8 GB geheugen maar je kan er nog een sd kaartje in doen.
En precies binnen budget ;)

Wear Sunscreen!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:37

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Ik zou eens kijken naar een Nokia Lumia 520 of eventueel een 620, dit zijn extreem leuke toestellen zeer geschikt voor doelgroepen die gebruik willen maken van social media, whatsappen, sms'en, af en toe een spelletje .. etc. Het voordeel van Windows Phone is dat het gewoon super lekker loopt, ook op de wat minder kostbare toestellen. Ik weet niet hoe je op dit moment belt ( prepaid of met een abo ) maar een vodafone of KPN versie van de 520 heb je al voor minder dan 150 euro. Je krijgt daarvoor 8 GB opslag geheugen een leuke camera en een dualcore processor. Het voordeel van de 620 kan eventueel de stof-/spatwaterdichte cover zijn. Dit is de betreffende cover: http://unleashthephones.c.../2013/03/CC-3061_Grey.jpg Kost rond de 25 euro.

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital_ownage
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-02 17:59
THL W200?
Pagina: 1