Goedemorgen medeforummers.
Mijn complete HT is zo goed als klaar, maar ik zit nog een beetje met de plaatsing van de sub in mijn maag. Hij staat nu redelijk centraal zeg maar onder de tv. Ik kan er eigenlijk "alle" kanten wel mee op. Ik zit niet echt vast aan een meubel o.i.d. Zie foto.

Het gaat hier alleen even om de plaating van mijn sub, niet om de rest
. Ik heb gelezen dat ik dit het beste kan testen door de sub op mijn sweetspot weg te zetten en dan rond te gaan lopen, maar ik krijg hier veel wisselende resultaten van door op verschillende plekken. Ook is er geopperd om hem juist WEL of juist NIET in een hoek te plaatsen, vanwege de corner gain. En het blijft lastig om te bepalen wat nou juist GOED en wat nou juist SLECHT is vind ik.
Wat is jullie ervaring met het plaatsen van de sub? Het gaat om de BK XXLS 400 FF. Zie sig voor mijn overige specs. Zijn er bepaalde dvd's, blurays of geluidsfragmenten waar ik de juiste plaatsing mee kan bepalen?
Mijn complete HT is zo goed als klaar, maar ik zit nog een beetje met de plaatsing van de sub in mijn maag. Hij staat nu redelijk centraal zeg maar onder de tv. Ik kan er eigenlijk "alle" kanten wel mee op. Ik zit niet echt vast aan een meubel o.i.d. Zie foto.

Het gaat hier alleen even om de plaating van mijn sub, niet om de rest
Wat is jullie ervaring met het plaatsen van de sub? Het gaat om de BK XXLS 400 FF. Zie sig voor mijn overige specs. Zijn er bepaalde dvd's, blurays of geluidsfragmenten waar ik de juiste plaatsing mee kan bepalen?