Goedemorgen,
Na weken twijfelen, heb ik besloten om een nieuwe PC samen te stellen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben een Total War addict. Aan Rome Total War 2 zal ik vele uurtjes besteden.:) Daarnaast ben ik van plan om een mediabox aan te schaffen. Het zou prettig zijn als ik draadloos verbinding kan maken met de mediabox. Daarnaast wil ik graag mijn desktop aansluiten op een beamer.
Wat mag het systeem gaan kosten?
max. 1200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Monitor, toetsenbord en muis .
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Complete computer, zie wenslijst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Grootte van desktop en energieverbruik is geen issue. Geluidsniveau uiteraard zo laag mogelijk.
---
Als basis heb ik de BBG van september genomen. Ik twijfel nog over een aantal hardware onderdelen.
1. Ik wil maximaal 300 euro besteden aan een videokaart. Heeft de Gigabyte GV-R797OC-3GD de beste prijs/kwaliteit verhouding?
2. Ik heb in verschillende topics gelezen dat je voor gamen geen performance upgrade hebt als je kiest voor een i7 i.p.v. een i5. Kan ik beter kiezen voor de i5 460K Boxed of bijv. AMD Vishera FX-8320 8-core?
3. Welke extra hardware onderdelen heb ik nodig om naar een mediabox te streamen?
Daarnaast zijn alle andere tips welkom!
Na weken twijfelen, heb ik besloten om een nieuwe PC samen te stellen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben een Total War addict. Aan Rome Total War 2 zal ik vele uurtjes besteden.:) Daarnaast ben ik van plan om een mediabox aan te schaffen. Het zou prettig zijn als ik draadloos verbinding kan maken met de mediabox. Daarnaast wil ik graag mijn desktop aansluiten op een beamer.
Wat mag het systeem gaan kosten?
max. 1200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Monitor, toetsenbord en muis .
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Complete computer, zie wenslijst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Grootte van desktop en energieverbruik is geen issue. Geluidsniveau uiteraard zo laag mogelijk.
---
Als basis heb ik de BBG van september genomen. Ik twijfel nog over een aantal hardware onderdelen.
1. Ik wil maximaal 300 euro besteden aan een videokaart. Heeft de Gigabyte GV-R797OC-3GD de beste prijs/kwaliteit verhouding?
2. Ik heb in verschillende topics gelezen dat je voor gamen geen performance upgrade hebt als je kiest voor een i7 i.p.v. een i5. Kan ik beter kiezen voor de i5 460K Boxed of bijv. AMD Vishera FX-8320 8-core?
3. Welke extra hardware onderdelen heb ik nodig om naar een mediabox te streamen?
Daarnaast zijn alle andere tips welkom!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 198,90 | € 198,90 |
| 1 | Gigabyte GA-Z87-HD3 | € 94,50 | € 94,50 |
| 1 | Gigabyte GV-R797OC-3GD | € 294,64 | € 294,64 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 53,50 | € 53,50 |
| 1 | Corsair Carbide 300R | € 61,90 | € 61,90 |
| 1 | Cooler Master Hyper 412S | € 30,63 | € 30,63 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 68,99 | € 68,99 |
| 1 | Seasonic M12II 520W | € 56,- | € 56,- |
| 1 | Crucial 2.5" M500 240GB | € 134,- | € 134,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 993,06 | |