Toon posts:

arc aansluiting van Samsung tv op HTL3120 van Philips

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, weet iemand een oplossing voor het volgende probleem. Ik heb via een hdmi 1.4 goldplated kabel de hdmi arc aansluiting van mijn samsung tv verbonden met de arc aansluiting van de philips htl3120 soundbar. Via anynet+ van de tv wordt de soundbar gedecteerd en verbonden. Met de afstandbediening van de tv is het volume van de soundbar te regelen. maar het geluid wordt niet van tv naar soundbar gebracht en geluid van tv stopt als apparaten verbonden zijn. Wat doe ik fout? Groet Ralph

Verwijderd

heb je nog andere apparaten aangesloten op tv,haal deze los en probeer het dan nog eens.
Ik heb namelijk het zelfde probleem.Bij mij ligt het aan mijn mediaspeler als ik deze aansluit gaat het geluid weg als ik van de mediaspeler teug schakel naar tv.Ik kan met de soundbar niet in de stand arc komen.trek ik de hdmi van de soundbar er uit en hij doet het weer.ben er ook nog niet aan uit hoe dit komt.

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-01 09:16
Heb je op de tv bij geluid wel externe speaker ipv tv speaker geselecteerd?

De soundbar staat niet toevallig op mute / laag volume? ;)

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4