Toon posts:

Een programma dat perse op C: wil op de D: zetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Voor school dien ik een teken programma te installeren: Autodesk Inventor 2014". Dit programma vraagt 15,3Gb ruimte op mijn 32Gb ssd/windows schijf... en dat gaat niet. Dit is een bekend probleem bij de leverancier, maar die geven hier geen oplossing voor.

Ik ben zelf al een paar uurtjes bezig maar helaas zonder resultaat. Elke tip is welkom _/-\o_

Bedankt namens mij en de Autocad community

Koen.

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-01 03:14
Het pad aanpassen tijdens de installatie?

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:23

Twazerty

AVCHDCoder developer

Anders kun je ook nog een 'Junction' aanmaken in windows en deze mappen naar een andere folder op een andere schijf :)

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Verwijderd

Topicstarter
ty, goed idee (hoop ik)

(het programma laat zich overigens niet 1 2 3 aanpassen)

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2013 20:11 ]

• Ploink
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-01 19:50
Hier staat dat ie maar 4.87 GB nodig heeft op je systeem schijf.
De download is een self-extractor die je ook naar een andere schijf kan uitpakken.
Voor de 15.3GB die jij noemt tellen ze natuurlijk de SFX en de uitgepakte install files mee, dat scheelt al bijna 2/3.
To set preferences, in the Install > Configure Installation dialog box, click the expandable arrow. Ensure you confirm all your preferences are set as required before starting the installation.
Je kan misschien ook de destination aanpassen.

Verwijderd

Topicstarter
De "install now"/"downlaod optie heeft 4,87 Gb nodig. Wat dit precies inhoud kom ik niet achter. De installatie van het losse programma zit echter all op 12Gb hier komt nog 3,3 bij van andere componenten. Een data bank die erbij hoort laat zich wel op D plaatsen die is ook nog is 3,7GB.

Met alle standaard opties blijft er: 11,2 Gb staan voor de C:.

• Timmynator0
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-01 16:13
Je kunt met het tooltje "game save manager" gemakkelijk hele folders symbolisch linken naar een andere locatie, hier dus d:. dit kun je een beetje vergelijken met een snelkoppeling, maar dan voor iedere file en map apart. Ongetwijfeld kun je dit met andere tooltjes ook wel, maar van GSM weet ik zo dat het werkt. Nadeel van deze "oplossing" is wel dat je eenmalig de ruimte nodig hebt op je c schijf, en daarna pas kan linken naar D.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb via GSM een versie van 2011 kunnen verplaatsen op mijn laptop. Dat moet dus in ieder geval lukken.

U hoort van mij.

• Paganstars
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:17
Je hebt voor autodesk een admin install tool! Hiermee kan je een custom msi laten uitpoepen! Deze dan met wise, installshield of orca het installpath aan passen. (ik weet niet zeker of je path al in de admin install kan aanpassen, geloof het wel).

Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl

Pagina: 1