Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Kun je raamfolie voor de auto (getinte van merk LLumar) ook gewoon thuis op je raam plakken? Ik wil hiermee UV licht in mijn kamer tegengaan en dit is de enigste bekende merk die ik op internet kan kopen via ebay. Of zijn er alternatieven? Ik wil wel naar buiten kunnen kijken.

Bedankt!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-10 20:15
Raamfolie is raamfolie. Of je het nu op een autoruit of je slaapkamerraam plakt.

Het werkt echter alleen zonwerend. Om UV licht tegen te gaan heb je helemaal geen folie nodig. Het glas in je kozijn is namelijk te dik voor (het meeste) UV licht om er door te komen.

TheS4ndm4n#1919

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

RocketKoen schreef op woensdag 11 september 2013 @ 16:31:
Raamfolie is raamfolie. Of je het nu op een autoruit of je slaapkamerraam plakt.

Het werkt echter alleen zonwerend. Om UV licht tegen te gaan heb je helemaal geen folie nodig. Het glas in je kozijn is namelijk te dik voor (het meeste) UV licht om er door te komen.
Nope, dat is niet waar, UV gaat gewoon door glas hoor, geen enkel probleem.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, dit heeft niets met W of L te maken en mist ook eigen inzet om het elders eventueel topicwaardig te laten zijn. Slotje dus :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.