Pricewatch telefoons: verwisselbare accu

Pagina: 1
Acties:

• Bladion
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-04 20:16
Beste mensen achter de Pricewatch,

Op mijn zoektocht naar een nieuwe mobiele telefoon raadpleeg ik uiteraard de Pricewatch. Iets dat mij opviel is dat er geen filter kan worden gezet, met de kwestie of de telefoon een verwisselbare accu heeft of niet.

Voor mij is dit een belangrijk punt bij het zoeken naar een nieuw mobieltje. Veel smartphones hebben tegenwoordig een accu die niet verwisselbaar is. Dit vind ik uit duurzaam oogpunt niet goed, maar je zit natuurlijk ook met de gebakken peren als er iets met de accu zou gebeuren.

Zou het een goed idee zijn om hier op te kunnen filteren? Van bijna alle telefoons is wel bekend of ze een verwisselbare accu hebben of niet.

Groeten,

robin007bond

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:32

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik ga hier volgende week naar kijken, voor zover ik kan zien lijkt het wel een nuttige specificatie :) Ik kom erop terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:32

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Na een hele lange week (:p) ben ik eigenlijk tot de conclusie gekomen dat dit heel moeilijk te vinden is. Fabrikanten specificeren het nauwelijks, dus moeten we verder gaan zoeken, iets wat (te) veel tijd kost. Dus voor nu schiet ik deze af, om praktische redenen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladion
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-04 20:16
Glaanie schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:17:
Na een hele lange week (:p) ben ik eigenlijk tot de conclusie gekomen dat dit heel moeilijk te vinden is. Fabrikanten specificeren het nauwelijks, dus moeten we verder gaan zoeken, iets wat (te) veel tijd kost. Dus voor nu schiet ik deze af, om praktische redenen :-(
Ah, jammer! Fabrikanten specificeren het vaak niet goed, maar op externe sites valt dit vaak wel te verifiëren. Ik heb wel begrip voor de keuze, want dit zal misschien niet bij alle telefoons even goed gedocumenteerd zijn.

Alsnog bedankt voor de moeite!