Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

CRM kiezen- requirements opgesteld en nu pakket voorstellen*

Pagina: 1
Acties:

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-09 14:10
Beste mede tweakers,

Het lijkt wel CRM dag vandaag maar ook ik ben opzoek naar een CRM programma dat een aantal dingen kan:
  • [b]Must have[/b]
  • On-premise
  • Email reminders. Wanneer deals aflopen.
  • Contact momenten registeren en overzicht kunnen opvragen
  • Notes maken bij contacten
  • Uitbreidbaar ivm groei van onderneming
  • Engelstalig
  • Delen van Agenda's.
  • [b]Minder belangrijk[/b]
  • Meerdere contacten emails sturen(mass mail)
  • Import en export van Data
  • Liefst gratis of weinig kosten
Ik heb gekeken naar de SugarCRM community edition maar deze ondersteunt niet alle belangrijke punten en ook email instellen bleek lastig te zijn. Iemand zo een idee welke crm aan deze eisen voldoet.

[ Voor 3% gewijzigd door Konjo op 11-09-2013 14:55 ]

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-10 07:43

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

wat was er lastig aan email op sugar crm ?

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

• Konjo
Mike2k schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:49:
wat was er lastig aan email op sugar crm ?
Dat er geen notificaties werden gestuurd, laters was dat wel in orde maar toen kon het weer niet op alle modules. Vond het gewoon niet erg duidelijk. terwijl het wel goed staat aangeschreven.

Ook kon je geen emails laten versturen als een ''deal'' afliep.

• Konjo
Ik geef hem nog even een bump. Zou toch iemand op Tweakers een beetje verstand van moeten hebben.

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:03

samo

yo/wassup

Als je het andere topic gezien heb, zal je er toch een hoop tips vandaan kunnen halen. Met name RobIII geeft een mooie tip:
RobIII schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 14:56:
[...]

Leuke stageopdracht B) *kijkt* -> ziet er mooi/leuk/niet mooi/niet goed/.... uit -> klaar :Y)

Ik neem aan dat onder "kijken naar" wel iets meer valt; dus: met 't oog waarop is je verzocht ernaar te kijken? Ga, zoals hierboven al gezegd, om te beginnen eens een lijst van requirements bouwen (bijv. op de MoSCoW methode). Leg daar een lijst met CRM systemen langs et voila.
Wat komt er allemaal uit, wat merk je zelf? Maak lijstjes met pro en tegen probeer zo helderder te ontdekken wat werkt en wat niet.
Bijvoorbeeld SugarCRM; wat beviel er niet aan? Wellicht is het probleem overkombaar of is het enkel een probleem dat in theorie voorkomt?

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana