Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptopadvies voor muziekproductie doeleinden (en gaming)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello.

Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?

Sinds kort ben ik op zoek naar een nieuwe laptop, omdat mijn huidige echt 'op' is. Hetgeen wat me voornamelijk stoorde was dat niet heel zware programma's tegelijk draaien al teveel gevraagd was voor mijn laptop. Vooral irritant omdat ik mijn laptop wil gebruiken voor muziekproductie, mixen, en meer 'DJ-gerelateerde' dingen. Hierbij wil ik graag ook een redelijk grote opslagruimte, omdat dit wel zo handig is. Bovendien ben ik ook niet vies van af en toe een goeie game spelen, en wil dat die dan ook gewoon goed draait en ook nog een goeie tijd mee kan gaan op dat gebied.
Nou ben ik best wel een leek op het gebied van daar de goeie laptop bij kiezen, bovendien weet ik niet heel goed waar ik op moet letten voor mijn persoonlijke eisen. Ik laat me daarom graag adviseren!

Ik kwam voorlopig op deze uit: http://nl.hardware.info/p...-v3-772g-747a16112tbdwakk

Wat mag je laptop gaan kosten?
700-1300€

Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Is niet van doorslaggevende betekenis

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee

Bij voorbaat dank

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2013 14:54 ]