Toon posts:

LG brander of Plextor?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet wat ik moet kiezen: een 12x8x32 IDE brander van LG met een 8 MB buffer, of de Plextor burn-proof IDE 12x10x32. Is de 8 MB buffer genoeg of hetzelfde effect te geven als de burn-proof van de Plextor? Ik heb een Athlon 550 met 128 MB RAM en een 7200 RPM U/DMA 66 harde chijf en het ding loopt als een droom... Dus met de data doorvoer is er geen probleem. Het is namelijk zo dat de LG 319 gulden kost en de Plextor 539... Graag hulp over wat de beste keus is.

Verwijderd

Plextor burn-proof IDE 12x10x32

ik heb hem ook en hij werkt perfect

dus ik zou zeker voor dit perfecte brandertje gaan

Verwijderd

burn-proof is zeer handig

Verwijderd

Tja ik heb alleen de lite on en ik moet zeggen super brander alle cd tjes nog gelukt dus dat is wel een plusje. Maar over de plextor weet ik niks, maar Lite on doet het prima :Y)

Verwijderd

plextooooooooooooooooooooooooooooooooor

alhoewel ik wel moe zegge dat die LG`s ook best goed zijn, en tevens goedkoper... maar toch plextor nemen :P

Verwijderd

Absoluut een plextor. Heb zelf de 16x10x40 ide en ben er meer dan tevreden mee.

Nooit verknalde cd's en lekker snel (5 min. voor 1 cd)

Enkele maanden geleden had ik de 12 die ook perfect werkte. Heb de 12 verkocht voor een hogere prijs dan de dat 16 kost dus.... *D

Verwijderd

sorry verkeerd gelezen ga wel naar bed :z

Verwijderd

Ik heb zelf een 16x plextor. 8-)
Ik zou geen 12 speed kopen verschil met de 16 speed is minimaal.
Zou zeker voor de plextor gaan.

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:47

bloasfist

Slot-A Crew

Koop dan de liteon 12*10*32. die heeft ook burnproof en kost ook nog maar rond de 300 piek (!).
Ik heb er zelf ook een, en het is echt een topapparaat. :9~

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-05 09:28
Of koop een brander met justlink, zo'n aopen bijv. heb ik ook, en die is erg fijn.

• Peveer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06-2024
Sorry domme vraag misschien maar wat is: burn proof?

Verwijderd

dat hij alles zonder fouten fikt >:)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
>> [url="/listtopics.php/21"]Opslagmedia & I/O Controllers[/url] ;)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:28
Tsja wat wil je ermee? Af en toe cd branden dan volstaat zo'n LG natuurlijk (bedoel voor 200 piek kan je heus wel is een cd meer verprutsen), als je echt veel brand en je hebt het er voor over dan is een Plextor natuurlijk een mega fijn apparaat :)

Flickr | Lego collectie

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:28
persoonlijk zou ik gaan voor de pelx, dat is het merk voor branders, hoewel die lg erg goedkoop is en ook wel zijn rondjes draait, tis net wat je er mee wilt, als je veel cdtjes wil fikken zou ik voor de plex gaan, zo niet.. lg.

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-05 17:09
Laatst één of andere test ergens gelezen (vraag me niet meer waar). Hier kwam de plextor er beter uit dan de LG. Ik heb zelf een Plextor en die bevalt echt prima!!
* mb is voor zo'n snelle schrijver overigens niet zo'n hele grote buffer hoor (genoeg voor 4.5 seconde)

De plextor met burnproof is zijn geld echt waard!
Pagina: 1