Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik vroeg me eigen af of meerdere mensen problemen ervaren met de sd kaart verwerking van de Samsung galaxy s4
ik heb een Kinston sd kaartje van 2gb erin gedaan op het moment dat ik de telefoon in mijn bezit had
maar na 3 maanden kreeg ik ineens de melding dat de SD kaart was ontkoppeld en dit niet 1 keer maar meerdere keren in 10 minuten wat mij daarbij ook ineens opviel was dat de telefoon zelf ook heel erg warm werd en de batterij duur hierdoor ook zwaar onder druk kwam te staan dat waar hij normaal een normale werkdag meeging deed hij nu verbruiken in 2 uur

daarbij heb ik op meerdere forums lopen zoeken en waar de 1 zegt dat het probleem HW matig is zegt de ander weer dat het SW matig is , en daarbij zijn verschillende merken SD kaartjes getest

nu was mijn vraag aangezien ik erover na zat te denken om een 64 GB samsung class 10 kaartje te halen
of dat nu wel zo´n zin zal hebben aangezien mijn SD kaart nu helemaal niet meer herkent word
en als de Galaxy s4 de SD kaartjes letterlijk opvreed wat ik las op andere forums
is er geen garantie dat als ik de Samsung sd kaart zou gaan halen dat hij die ook niet kapot maakt en dat zou ik toch zonde van de 50 euro vinden wat hij ong kost

iemand tips of oplossingen?
graag hoor ik van jullie
want ik word hier een beetje 8)7 van

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 21:22
Vergelijkbaar probleem had ik met mijn Galaxy S3. Batterij werd leeg geslurpt omdat hij continue probeerde opnieuw media te scannen. Ook bij mijn batterij logs stond het gebruik van het scherm en media scanner het hoogst.

Ik heb lang lopen te Googlen naar het probleem. Iemand vertelde me ooit dat het komt doordat het kaartje geproduceert was voor een bepaalde datum (uit mn hoofd september 2012). De kaartjes voor deze datum gaven allemaal dit zelfde probleem in samenwerking met een Galaxy S3. Apart verhaal, maar had het maar aangenomen. Ik heb een nieuw kaartje besteld, 1 dus die na september 2012 was geproduceerd en hierdoor functioneerde het weer naar behoren.

Wellicht dat dit een vergelijkbaar probleem is.

[ Voor 5% gewijzigd door MurtnR op 11-09-2013 14:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
MurtnR schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:42:
Vergelijkbaar probleem had ik met mijn Galaxy S3. Batterij werd leeg geslurpt omdat hij continue probeerde opnieuw media te scannen. Ook bij mijn batterij logs stond het gebruik van het scherm en media scanner het hoogst.

Ik heb lang lopen te Googlen naar het probleem. Iemand vertelde me ooit dat het komt doordat het kaartje geproduceert was voor een bepaalde datum (uit mn hoofd september 2012). De kaartjes voor deze datum gaven allemaal dit zelfde probleem in samenwerking met een Galaxy S3. Apart verhaal, maar had het maar aangenomen. Ik heb een nieuw kaartje besteld, 1 dus die na september 2012 was geproduceerd en hierdoor functioneerde het weer naar behoren.

Wellicht dat dit een vergelijkbaar probleem is.
als dat het probleem zou wezen dan zou dat inderdaad heel snel opgelost kunnen worden
ik haal anders een nieuwe sd kaart en zal kijken of het probleem daarmee verholpen is
ik zal een reactie plaatsen zodra ik een nieuwe sd kaart heb en weet dat daarmee het probleem verholpen is
bedankt voor de reactie _/-\o_